دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره یونایتد و رویایی که محقق شد (عکس)

مارکوس راشفورد تصویر جالبی را از زمان حضورش در آکادمی باشگاه منچستریونایتد منتشر کرده است.

به گزارش ورزش، مارکوس راشفورد که تا اینجای فصل در 12 بازی سه بار برای منچستر یونایتد موفق به گلزنی شده پیش از حضور در تیم اول، مدتی را در رده های پایه باشگاه پشت سر گذاشت. راشفورد در سن هفت سالگی به آکادمی باشگاه منچستریونایتد پیوست در حالیکه او در آن زمان یک هفته را هم در منچسترسیتی گذرانده بود.

با این حال ستاره انگلیسی از آن زمان تا به حال دوران فوتبال خود را در منچستریونایتد سپری کرده و در سال 2016 نیز برای اولین بار توسط سرمربی هلندی یعنی لوییس فن خال به تیم اصلی فراخوانده شد و برای تیم بزرگسالان شیاطین سرخ به میدان رفت.

در حالی که به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا وقفه ای در بازی های منچستریونایتد رخ داده، مارکوس راشفورد از این فرصت استفاده کرده و در در صفحه اجتماعی خود عکسی را منتشر کرده است؛ تصویری که به دوران حضور او در آکادمی باشگاه منچستر یونایتد برمی‌گردد. راشفورد در این عکس کنار هم تیمی‌های خود قرار دارد و نکته جالب توجه اینکه یکی از آنها دیگر ستاره کنونی یونایتد یعنی اسکات مک تومینای است.

ستاره یونایتد و رویایی که محقق شد (عکس)

راشفورد تا به امروز 283 بازی برای یونایتد در سطح تیم اصلی انجام داده است و تنها 9 گل تا رسیدن به 100 گل برای این باشگاه فاصله دارد.
مک تومینای در این بین 151 بازی برای این باشگاه انجام داده و 15 گل به ثمر رسانده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋