دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بحران کرونا در لیگ برتر صدای توماس توخل را درآورد

بحران کرونا در لیگ برتر صدای توماس توخل را درآورد

توماس توخل، سرمربی چلسی، تاکید کرد که شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایمن نیست.

به گزارش ورزش، در حالی روز گذشته چلسی با تساوی بدون گل مقابل ولورهمپتون متوقف شد که این باشگاه به لحاظ کرونایی وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند. در واقع آبی ها تنها با 14 بازیکن پا به دیدار برابر ولوز گذاشتند. این در حالی بود که چلسی پیش از آغاز این بازی در خواست تعویق این مسابقه را داده بود اما با مخالفت لیگ‌برتر مواجه شد.

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که شرایط برگزاری مسابقات در وضع کنونی اصلاً ایمن نیست. سرمربی آلمانی چلسی در این باره گفت: "شرایط اصلا ایمن نیست. ما در مورد محافظت از بازیکنان و یک شرایط امن صحبت می‌کنیم اما اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. اگر در آزمایش‌های بعدی موارد مثبت بیشتری وجود داشته باشد تعجب نخواهم کرد. اگر در اتوبوس بنشینیم، شام بخوریم و دائم کنار یکدیگر باشیم چگونه شرایط می‌خواهد متوقف شود؟ انگار هیچ اتفاقی نیفتاده."

بحران کرونا در لیگ برتر صدای توماس توخل را درآورد

توماس توخل در حالی به وضعیت به وجود آمده معترض شده که چلسی چهارشنبه این هفته در رقابت های جام اتحادیه به مصاف برنتفرو‌د خواهد رفت. این در حالی است که آبی ها باید در تاریخ 29 دسامبر و 2 ژانویه نیز به میدان بروند اما شرایط به وجود آمده باعث شده که توماس توخل نتواند از تمام ابزارهای خود استفاده کند؛ موضوعی که در از دست رفتن صدر جدول برای آبی‌ها نیز تاثیر گذار بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋