دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محرز: اعداد اهمیتی ندارند، فقط باید ببریم

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، می گوید این تیم تنها باید پیروزی در مسابقات خود را در اولویت قرار دهد.

محرز: اعداد اهمیتی ندارند، فقط باید ببریم

به گزارش ورزش، منچسترسیتی در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته های اخیر امروز موفق شد با چهار گل نیوکاسل پایین جدولی را در هم بکوبد. بردی که باعث شد شاگردان پپ گواردیولا جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را تثبیت کنند. همچنین سیتی با این نمایش یک بار دیگر نشان داد که در این فصل مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

نکته جالب دیگر در مورد منچسترسیتی این که آنها توانستند با پیروزی در مسابقه امروز یک رکورد جالب را به ثبت برسانند. در واقع شاگردان پپ گواردیولا موفق شده اند که در سال 2021 در 18 بازی خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کنند؛ یعنی بیش از هر تیم دیگری در تاریخ لیگ برتر انگلیس.

محرز: اعداد اهمیتی ندارند، فقط باید ببریم

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، که زننده یکی از گل های این تیم در مسابقه امشب بود در پایان بازی گفت: "اعداد مهم نیستند. ما فقط باید بازی به بازی پیروز شویم، سعی کنیم خوب بازی کنیم تا برنده شویم. این مهمترین چیز است. اعداد، شاید در پایان اگر بردهای زیادی بدست آورید، زیبا باشند اما مهمترین چیز این است که در بازی بعدی به پیروزی برسید و سه امتیازها را کسب کنید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋