دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فصل خیره کننده مدافع سیتی ادامه دارد (عکس)

ژائو کانسلو موفق شد گل دوم منچسترسیتی مقابل نیوکاسل را به ثمر برساند.

به گزارش ورزش، منچسترسیتی صدرنشین امروز از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در خانه نیوکاسل قعر جدولی به مصاف این تیم رفته که دیدار دو تیم در پایان 45 دقیقه ابتدایی با دو گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کرده است.

اما گل دوم منچسترسیتی در مسابقه امروز توسط مدافع فوق العاده آماده این تیم یعنی ژائو کانسلو به ثمر رسیده است. این ستاره پرتغالی موفق شد با یک شوت بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه نیوکاسل را باز کند و تیمش را با نتیجه 2-0 پیش بیندازد.

کانسلو که در ماه های آغازین حضور خود در منچسترسیتی یک نیمکت نشین بود حالا به بازیکنی کلیدی در این تیم تبدیل شده و در این فصل جزو بهترین های سیتیزن ها بوده است. کانسلو اکنون مستقیما در 10 گل در تمام رقابت های این فصل نقش داشته است؛ 7 پاس گل و 3 گل.
ستاره پرتغالی با این گل به دو مدافع دیگر حاضر در لیگ برتر انگلیس یعنی ریس جیمز و الکساندر آرنولد رسید که آنها نیز پیش از این مستقیما در 10+ گل در تمام رقابت‌ها در این فصل نقش داشته‌اند.

فصل خیره کننده مدافع سیتی ادامه دارد (عکس)

فصل خیره کننده مدافع سیتی ادامه دارد (عکس)

فصل خیره کننده مدافع سیتی ادامه دارد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋