دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تارتار: می توانستیم گل چهارم را هم بزنیم

تارتار: می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم

رایکا به دنبال ضد حملات بود؛ تارتار: می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم؛ سرمربی ذوب آهن می‌گوید که آنها می‌توانستند با نتیجه بهتری رایکا را شکست بدهند.

به گزارش ورزش، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با رایکا گفت: بازی بازی زیبایی بود. هرچند سایپا قصد داشت خوب دفاع کند و از ضدحملات استفاده کند اما بچه‌های ما در نیمه اول بازی بسیار زیبایی را ارائه دادند که متاسفانه نتوانستند از موقعیت‌ها بهره ببرند.

وی افزود: در نیمه دوم رایکا تغییر سیستم داد و از ۵ مدافع استفاده می‌کرد و راه‌های نفوذ ما را بسته بود تا اینکه ما توانستیم به یک پنالتی برسیم. در ادامه باتوجه به اینکه رایکا بازتر شد، ما موقعیت‌های بهتری را به دست آوردیم و گل‌های دوم و سوم را زدیم.

او درباره نمایش تیمش عنوان کرد: می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم. بازی زیبایی بود و به ما خیلی کمک کرد باتوجه به شرایطمان. توانستیم در این بازی باقی بچه‌ها را هم ببینیم و آنها در شرایط بازی قرار بگیرند. از بچه‌های تیم تشکر می‌کنیم و بازیکنان خیلی کمک کردند تا این نتیجه را بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋