دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوشحالم که کیمیش بالاخره تصمیم گرفت واکسن بزند

خوشحالم که کیمیش بالاخره تصمیم گرفت واکسن بزند

هربرت هاینر:؛ خوشحالم که کیمیش بالاخره تصمیم گرفت واکسن بزند؛ هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، حمایت ویژه ای از جاشوا کیمیش انجام داد.

به گزارش ورزش، باوجود آنکه تقریبا اکثر بازیکنان شاغل در بوندسلیگا واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اما جاشوا کیمیش هافبک باتجربه بایرن مونیخ همچنان اصرار داشت که این واکسن را تزریق نکند و اخیرا نیز به این بیماری مبتلا شد؛ حتی گفته شد ریه او نیز درگیر شده تا جایی که با وجود بهبودی، کیمیش فعلا قادر به همراهی بایرن نیست.

با این حال کیمیش چندی پیش بالاخره کوتاه آمد و ابراز پشیمانی خود را از عدم زدن واکسن اعلام کرد. در واقع او تایید کرد که بعد از پشت سر گذاشتن کامل این بیماری و در سریعترین زمان ممکن واکسن خواهد داد.

خوشحالم که کیمیش بالاخره تصمیم گرفت واکسن بزند

در همین راستا اکنون هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ به صحبت درباره وضعیت کیمیش پرداخته و می گوید: "او خوب است. من از پزشکان‌مان می شنوم که او هر روز بهتر می شود. او در ابتدای این هفته دوباره معاینه می شود. سپس امیدوارم پس از تعطیلات زمستانی بتواند تمرینات عادی خود را از سر بگیرد.

جاشوا یکی از مهم ترین بازیکنان برای ما است. او از همه حمایت های ما برخوردار است. خوشحالم که او به این بینش رسید و تصمیم گرفت که واکسینه شود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋