دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت یاران آندرس اینیستا به لیگ قهرمانان (عکس)

چهار سهمیه ژاپن معرفی شدند؛ بازگشت یاران آندرس اینیستا به لیگ قهرمانان (عکس)؛ با قهرمانی اوراواردز در جام حذفی ژاپن، چهار نماینده این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان 2022 مشخص شدند.

به گزارش ورزش، تیم اوراوادز ژاپن که سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، موفق شد تیم اویتا ترینیتا را در فینال حذفی با نتیجه 2-1 شکست دهد. نکته جالب اینکه تا دقیقه 90 اوراوا با یک گل از حریف جلو بود اما در این دقیقه پریرا گل مساوی را به ثمر رساند و در حالی که به نظر می‌رسید بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد، ماکینو ملی پوش ژاپنی گل پیروزی بخش سرخپوشان را در دقیقه 90+3 زد.

بازگشت یاران آندرس اینیستا به لیگ قهرمانان (عکس)

با این نتیجه اوراواردز که در جی لیگ رتبه ای بهتر از ششم را کسب نکرده بود، سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا 2022 را به دست آورد و در مرحله گروهی این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

دو سهمیه مستقیم دیگر ژاپن به کاوازاکی فرونتاله قهرمان دو سال اخیر جی لیگ و یوکوهاما مارینوس رسید که عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود.

بازگشت یاران آندرس اینیستا به لیگ قهرمانان (عکس)

یاران آندرس اینیستا در ویسل کوبه که به عنوان سوم رسیدند هم پس از یک سال دوری به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند و البته برای صعود به مرحله گروهی باید در پلی آف شرکت کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋