دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

من رئیس شده بودم؛ مسی در بارسلونا می ماند

ویکتور فونت:؛ من رئیس شده بودم؛ مسی در بارسلونا می‌ماند؛ نامزد ریاست انتخابات بارسلونا معتقد است او اگر به جای خوان لاپورتا رئیس شده بود، لیونل مسی هم اکنون برای بارسا بازی می کرد.

من رئیس شده بودم؛ مسی در بارسلونا می‌ماند

به گزارش ورزش، ویکتور فونت زمستان گذشته جدی ترین رقیب انتخاباتی خوان لاپورتا بود و تلاش زیادی هم برای رسیدن به ریاست بارسلونا کرد ولی در نهایت موفق نشد. او تاکید داشت که در صورت کسب پیروزی نه تنها لیونل مسی را حفظ خواهد کرد که یکی از مهمترین برنامه هایش برکناری رونالد کومان و منصوب کردن ژاوی به عنوان سرمربی بارسلوناست.

یک سال بعد لاپورتا به هیچکدام از وعده های انتخاباتی خود عمل نکرده است. لیونل مسی از بارسا راهی پی اس جی شد، کومان در پست خود باقی‌ماند تا اینکه با کسب نتایج بد لاپورتا مجبور به اخراج او و انتخاب ژاوی شد.

من رئیس شده بودم؛ مسی در بارسلونا می‌ماند

فونت در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد لاپورتا گفت:« لاپورتا در دوره اول حضورش، از نظر من بهترین رئیس بارسلونا بود ولی پروژه مشخصی برای این انتخابات نداشت. اینکه یک بنر بزرگ روبروی سانتیاگو برنابئو نصب کنی، فقط جنبه تبلیغاتی دارد و نه تعریفی برای یک پروژه. لاپورتا روی همین قضیه در نهایت پیروز شد.»

من رئیس شده بودم؛ مسی در بارسلونا می‌ماند

ژاوی روی نیمکت بارسا:« برایم واضح بود که ژاوی توانایی مربیگری بارسا و به دست گرفتن پروژه ای جدید را دارد. خوشحال شدم که لاپورتا هم در نهایت به حرف من رسید. معتقدم او باید تابستان کومان را برکنار می کرد و افسوس که ژاوی در میانه های فصل روی نیمکت نشست. باید به او زمان داد چرا که توانایی لازم برای رساندن بارسا به موفقیت را دارد. من با او و خانواده اش ارتباط صمیمانه ای دارم و اصلا نیازی به مشورت و کسب اجازه از من نداشت. درست است که ژاوی مربی مدنظرم برای بارسا بود ولی او یک انسان مستقل است و با هیچکس عهدی نبسته بود. در مورد او باید صبور بود.»

من رئیس شده بودم؛ مسی در بارسلونا می‌ماند

جدایی مسی:« مطمئنم اگر من رئیس بارسا شده بودم، الان مسی هم برای ما بازی می کرد. با او قراردادی برای همه عمر می بستم و از دستمزدش نیز به میزان قابل توجهی کم می کردم. خود مسی هیچ مشکلی برای کاهش دستمزد نداشت. مسی می خواست بماند و فرمولی داشتم که بر اساس آن می توانستیم 100 میلیون یورو از هزینه ها را کاهش دهیم تا مسی ماندنی شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋