دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا

ادعای کادنا سر؛ با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا؛ دوسان ولاهوویچ هم به فهرست مهاجمان مد نظر بارسلونا اضافه شده است.

با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا

به گزارش ورزش،  مدیران بارسلونا نام ارلینگ هالند فوق ستاره نروژی دورتموند را به عنوان هدف اصلی خود در تابستان سال آینده معرفی کرده و خوان لاپورتا رئیس باشگاه قصد دارد به هر ترتیبی این مهاجم جوان را جذب کند. حتی اخبار حاکی از جلسه ای در روزهای اخیر بین رئیس بارسلونا و مینو رایولا در همین رابطه بوده و باشگاه اسپانیایی از همین حالا تحرکات خود برای خرید ارلینگ هالند و توافق با مدیر برنامه سخت گیر او را آغاز کرده است.

با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا

با این حال ضعف گلزنی مشهود در بارسا سران این باشگاه را مجبور به تحرکاتی در انتقالات زمستانی پیش رو کرده است و برای این مهم، فران تورس و ادی کاوانی مدنظر هستند اما طبق ادعای کادنا سر، ژاوی سرمربی بارسا روی بازیکنی دیگر هم نظر مثبت دارد. شماره 9 مورد علاقه ژاوی کسی نیست جز دوسان ولاهوویچ ستاره صرب فیورنتینا. او پدیده بی چون و چرای این فصل فوتبال ایتالیاست.

با تصمیم ژاوی، ستاره بزرگ سری آ در فهرست بارسا

او فصل جاری در 17 بازی برای بنفش ها توانسته 15 گل به ثمر برساند و سخت مد نظر کادر فنی بارسا قرار گرفته است. ولاهوویچ تابستان 2020 نیز به بارسا پیشنهاد شده بود ولی در نهایت از سوی باشگاه کاتالان مورد قبول قرار نگرفت. بارسا روی هالند، تورس و کاوانی حساب باز کرده ولی نام ولاهوویچ هم در فهرست این تیم به چشم می خورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋