دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قرار نیست هر روز توخل را بغل کنم

قرار نیست هر روز توخل را بغل کنم

آنتونی رودیگر:؛ قرار نیست هر روز توخل را بغل کنم!؛ آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی رابطه خود با توماس توخل، سرمربی این تیم را خوب و مساعد توصیف کرد.

به گزارش ورزش، قرارداد آنتونی رودیگر با چلسی در پایان این فصل به اتمام می رسد و اخبار حاکی از تمایل تیم هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن است. پیش از دیدار چلسی مقابل ولورهمپتون، آنتونی رودیگر در مورد کورس شدید قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری و البته رابطه خود با توماس توخل، سرمربی چلسی صحبت کرده است.

 

آنتونی رودیگر گفت: "در حال حاضر سه تیم برای فتح لیگ برتر مبارزه می کنند. قرار نیست شما در ماه دسامبر فاتح لیگ شوید، اما می توانید جام را در این ماه از دست بدهید، بنابراین ما به دلیل سبک بازی منچسترسیتی و لیورپول باید از این خطرات آگاه باشیم.

 

قرار نیست هر روز توخل را بغل کنم

 

شرایط این دو تیم باثبات است و به نظر نمی رسد که آنها امتیازی از دست بدهند، اما در لیگ برتر هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. اکنون روی تیم ما فشار وجود دارد، زیرا اگر فاصله بین پنج یا شش امتیاز شود دیگر شرایط بسیار دشوار خواهد بود.

 

بازی کردن زیر نظر توماس توخل؟ من می گویم رابطه ما خوب است. البته اینطور نیست که توخل هر روز من را در آغوش می گیرد و من از آن دسته بازیکنان نیستم که به چنین چیزی نیاز داشته باشم. او در ایفای یک نقش به من اعتماد زیادی نشان می‌دهد و منطق حکم می کند که من نیز خواسته های او را انجام دهم. توماس توخل در جدیدی را به روی من باز کرده و نقش بزرگی در پیشرفت من ایفا کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋