دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توخل: به این دلیل عضو سوشال مدیا نیستم

توخل: به این دلیل عضو سوشال مدیا نیستم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد انتقادات اخیر از سائول نیگز، هافبک جدید این تیم عادلانه نبوده است.

به گزارش ورزش، ستاره سابق اتلتیکو مادرید از زمان حضور لیگ برتر، سایه ای از دوران درخشان خود هم نبوده و نتوانست نقش موفقی در ترکیب چلسی ایفا کند. سائول نیگز به دلیل عملکرد ضعیف خود در دیدار چلسی مقابل اورتون مورد انتقاد هواداران قرار گرفته، اما توماس توخل به حمایت از این هافبک اسپانیایی پرداخته و تاکید کرد او با تمام انرژی خود برای بازگشت به دوران اوج تلاش خواهد کرد.

 

توماس توخل گفت: "آیا سائول نقش و مسئولیت دوران حضور در اتلتیکو را اینجا ندارد؟ نه، شاید هنوز نه. آیا سائول در تلاش برای رسیدن به جایگاه ثابت است؟ بله، او برای رسیدن به هدف خود مبارزه می کند. آیا او اولین بازیکنی بود که در لیگ برتر با مشکل مواجه شد؟ نه و سائول آخرین نفر نخواهد بود. ما از بازیکنان خود محافظت می کنیم و من همیشه این کار را انجام می دهم. سائول این هفته به عنوان بازیکن شماره شش و یک مدافع کناری بازی کرد.

 

توخل: به این دلیل عضو سوشال مدیا نیستم

 

آیا این انتقادات از سائول منصفانه است؟ خیر، اینطور نیست. واقعیت را بررسی کنید تا نگاه و واکنش متعادل تری داشته باشید. من می دانم که مردم پس از نمایش این هفته سائول مقابل اورتون ناامید شده اند، اما واکنش هایی از این دست دلیل عدم حضور من در شبکه های اجتماعی است.  

 

به همین دلیل است که من از خودم محافظت می‌کنم و شما می‌توانید هیجان زده شده و هر طور می خواهید فکر کنید. فقط می‌توانم امیدوار باشم که سائول این انتقادات را نخواند و چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ او می‌داند که برای پیشرفت باید چه کاری انجام دهد و سائول با تمام توان تلاش خواهد کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋