دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استادیوم شهدای ساری زیر کشت می رود

استادیوم شهدای ساری زیر کشت می‌رود

استادیوم شهدای ساری بعد از دو بازی آتی خانگی نساجی زیر کشت می رود تا تیم مازنی در ادامه مسیر شرایط بهتری را در بازی های لیگ برتر تجربه کند.

به گزارش ورزش، آنطور که از شواهد پیداست بعید است استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر در فصل جاری برای برگزاری بازی های لیگ برتر آماده شود. جدا از زمان زیادی که در مسیر آماده سازی دوباره این استادیوم از دست رفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در پی بازسازی اصولی این استادیوم است و تلاش می کند یک بار برای همیشه استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر را برای بازی های لیگ برتر مهیا کند. بطوریکه برای نگهداری از زمین چمن استادیوم شهید وطنی لوله های گرم و سرد زیر زمین بکار گرفته تا در فصول مختلف سال زمین چمن به خاطر شرایط آب و هوایی دچار آسیب نشود.  

اما با توجه به اعتراض های مکرر کادر فنی باشگاه نساجی به کیفیت بد زمین استادیوم شهدای ساری که درتصاویر بازی ها مشخص است برای هم سطح کردن آن ماسه دریایی بکار رفته است! اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تلاش می کند بعد از دو بازی آتی خانگی نساجی با توجه به فرصتی که تا شروع بازی های دور برگشت وجود دارد چمن استادیوم شهدای ساری را تعویض و چمن رولی را جایگزین کند تا هم نساجی و هم دیگر تیم های لیگ برتری بازی در زمین بهتری را تجربه کنند. 

جالب اینکه سبک بازی نساجی در خارج از خانه و داخل خانه کاملا متفاوت و عجیب است؛ این تیم در حالی که در خارج از خانه روی زمین و با پاس های متعدد بازی می کند  در استادیوم شهدای ساری رو به توپ های بلند می آورد و به همین بهانه امتیازات مهمی را در بازی های خانگی از دست داده است چون به این سبک از بازی عادت ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋