دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یکه تازی کرونا در انگلیس؛ چلسی وارد بحران شد

یکه تازی کرونا در انگلیس؛ چلسی وارد بحران شد

بنابر ادعای برخی منابع انگلیسی دو بازیکن دیگر چلسی نیز به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش ورزش، فاز جدید شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا، لیگ برتر انگلیس را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. چند روز پیش بود که گفته شد که طی یک هفته 42 تست کرونای اعضای حاضر در این لیگ مثبت شده تا نگرانی ها در این باره به اوج خود برسد.

یکه تازی کرونا در انگلیس؛ چلسی وارد بحران شد

بازی تاتنهام در لیگ کنفرانس اروپا به همین دلیل لغو شد و پس از آن چند مسابقه لیگ برتر انگلیس نیز به چنین وضعیتی دچار شدند. همچنین تمرین برخی تیم ها از جمله منچستر یونایتد برای مدتی به حالت تعلیق درآمد.

چلسی هم یکی از باشگاه‌های بوده که طی روزهای اخیر با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است. اخیرا تایید شده بود که چهار بازیکن این تیم یعنی کای هاورتز، هادسون اودوی، متئو کواچیچ و تیمو ورنر به کرونا مبتلا شده اند و حالا منابع انگلیسی نزدیک به این باشگاه مدعی شده اند که تست دو نفر از اعضای دیگر آبی ها نیز مثبت شده است.

یکه تازی کرونا در انگلیس؛ چلسی وارد بحران شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد یکی از این بازیکنان مدافع انگلیسی چلسی یعنی ریس جیمز است اما با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا نامی در این باره منتشر خواهد شد یا خیر. در صورت تایید این خبر اصلا بعید نیست که برگزاری بازی فردای چلسی مقابل ولورهمپتون با ابهام روبرو شود. همچنین این اتفاق می تواند لیگ برتر انگلیس را یک گام دیگر به توقف نزدیک تر کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋