دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد

ستاره‌ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد

دنزل دومفریس هلندی؛ ستاره‌ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد؛ مدافع هافبک راست هلندی جدید اینتر این روزها در اوج است و دیگر کمتر کسی از اشرف حکیمی یاد می کند.

به گزارش ورزش، یورو 2020 بهترین مکان برای اثبات توانایی های دنزل دومفریس بود. او یکی از بهترین بازیکنان هلند در ان رقابت ها بود و توانست نظر مسئولان اینتر را به خود جلب کند. اینتر که اشرف حکیمی را از دست داده و به پی اس جی واگذار کرده بود، برای جانشینی او به سراغ دومفریس رفت و حالا مشخص شده است که این بهترین تصمیم ممکن بود.

ستاره‌ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد

دنزل در بازی دیشب برابر سالرنیتانا توانست زننده یکی از 5 گل تیمش باشد و به این ترتیب در سه بازی اخیر نراتزوری توانسته دو گل بزند. او تا به اینجای فصل دو پاس گل نیز داده و خیال اینتر از سمت راست را راحت کرده است. فصل گذشته با اشرف حکیمی، سمت راست یکی از نقاط قوت اینتر بود و ستاره مراکشی چه در دفاع و چه در حمله بی نظیر بازی می کرد ولی دنزل هلندی به تدریج در حال پاک کردن خاطرات اشرف است.

ستاره‌ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد

او نیز به مانند دیگر بازیکنان اینتر روز به روز بهتر از قبل کار می کند و این در نتایج 10 بازی اخیر اینتر کاملا مشخص است. نراتزوری توانسته اند از 30 امتیاز ممکن 26 امتیاز کسب کنند و به صدر جدول برسند. در واقع اگر اشرف مهره کلیدی اینتر کونته بود، دنزل دومفریس اکنون تبدیل به یکی از نقاط قوت اینتر سیمونه اینزاگی شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋