دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استراحت مجیدی به 7 ستاره استقلال مقابل نود

فرهاد امیدهای تیمش را به صف کرد؛ استراحت مجیدی به 7 ستاره استقلال مقابل نود؛ سرمربی استقلال به 7 بازیکن تیمش برای مسابقه با نود ارومیه استراحت داد.

استراحت مجیدی به 7 ستاره استقلال مقابل نود

به گزارش ورزش، فرهاد مجیدی که در نشست خبری قبل از بازی با نود ارومیه در جام حذفی هم اعلام کرده بود به برخی بازیکنانش در این دیدار استراحت می‌دهد، چند بازیکن را به اردوی تیمش نبرد.


استقلالی‌ها در شرایطی برای مسابقه با نود ارومیه راهی اردو شده‌اند که علاوه بر رشید مظاهری و وریا غفوری مصدوم  7 بازیکن دیگر نیز در این اردو حضور ندارند.


کوین یامگا، رودی ژستد، سیدحسین حسینی، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی مهدی مهدی پور و سیاوش یزدانی  7 بازیکنی هستند که همراه استقلال به اردو نرفته اند تا مشخص شود فرهاد مجیدی برای مسابقه فردا (یکشنبه) به این بازیکنان استراحت داده است.

استراحت مجیدی به 7 ستاره استقلال مقابل نود


این 7 بازیکن جزو نفرات اصلی استقلال در بازی های گذشته بوده اند که با توجه به فشردگی مسابقات و احتمال مصدومیت و خستگی مجیدی تصمیم گرفته برای مصاف با تیم لیگ دویی آنها را در اختیار نداشته باشد تا بتوانند با استراحت بیشتری برای مسابقه با شهرخودروی مشهد آماده شوند.


در سوی مقابل بازیکنانی مثل فردین رابط، محمدجواد به‌آفرین، سینا سعیدی‌فر ، محمدرضا آزادی، امیرعلی صادقی و... که در لیست امیدهای استقلال هستند برای مسابقه نود ارومیه به اردو رفتند و احتمال دارد در بازی فردا حضور در زمین را نیز تجربه کنند.


دیدار استقلال و نود ارومیه ساعت 17:30 عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋