دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آسمان لندن برای ستاره سابق رئال آفتابی شد

آسمان لندن برای ستاره سابق رئال آفتابی شد

درخشش اودگارد در آرسنال؛ آسمان لندن برای ستاره سابق رئال آفتابی شد؛ اوضاع برای مارتین اودگارد در آرسنال تغییر کرده و او حالا مورد اعتماد کامل میکل آرتتا سرمربی توپچی ها قرار دارد.

به گزارش ورزش، مارتین اودگارد ستاره نروژی بالاخره توانسته جایگاهی ثابت در ترکیب آرسنال پیدا کند و آسمان لندن برای او آفتابی تر از همیشه شده است.

آسمان لندن برای ستاره سابق رئال آفتابی شد

این در حالی است که تا ماه گذشته اودگارد وضعیتی متفاوت را تجربه می کرد. اینگونه تصور می‌شد با پیوستن به آرسنال، مارتین اودگارد به یک مهره اصلی در این تیم تبدیل شود اما تا یک ماه پیش اوضاع در لندن نیز برای ستاره نروژی خوب پیش نمی رفت و او اغلب یمکت نشین بود. عملکرد ضعیف مارتین اودگارد باعث شده بود که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در توئیتر مطرح شود و حتی او تصمیم گرفت که صفحه رسمی خود را در این شبکه اجتماعی حذف کند.

اودگارد فصل گذشته نیم فصل خوبی در جمع توپچی ها داشت و در بازگشت به رئال نیز درخواست کرد با انتقال دائمی اش موافقت شود.

آسمان لندن برای ستاره سابق رئال آفتابی شد

اودگارد در هفته های اخیر توانسته برای توپچی ها ثابت بازی کند و موفق به گلزنی برابر یونایتد، اورتون و ساوتهمپتون هم شده است تا جایی که میکل آرتتا سرمربی آرسنال در نشست خبری دیروز خود به تمجید از او پرداخت و گفت:« مارتین هنوز بسیار بسیار جوان است ولی با این حال تجربیات خوبی از بازی برای چندین باشگاه متفاوت دارد. باید تایید کنم که در هفته های اخیر او به بهترین فرم خودش بسیار نزدیک شده و نمی دانم سقف توانایی های او تا کجاست.

محدودیتی برای مارتین نمی بینم و او با این انگیزه ای که دارد، می تواند بسیار بیش از اینها پیشرفت کند. او می خواهد بهتر و بهتر شود و اگر قرار باشد مثالی از یک حرفه ای کامل بزنم، اودگارد یکی از آنهاست. اودگارد بازیکنی بزرگ است و قدرت رهبری ذاتی در خود دارد. دسامبر برای او عالی پیش رفته و می خواهد فردا برابر لیدز نیز این روند را ادامه دهد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋