دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

داماد رئیس کمیته داوران، داور دوئل حذفی پرسپولیس

داماد رئیس کمیته داوران، داور دوئل حذفی پرسپولیس

علی‌محمدی برای استقلال سوت می‌زند؛ داماد رئیس کمیته داوران، داور دوئل حذفی پرسپولیس؛ کوبل داوری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد.

به گزارش ورزش دقایقی قبل کمیته داوران فدراسیون فوتبال از اسامی داوران قضاوت‌کننده در مرحله یک شانزدهم نهایی رونمایی کرد؛ جایی که نام داوران نام‌آشنای فوتبال ایران به چشم نمی‌خورد و کمیته داوران نیز به داوران جوان و آینده‌دار که در حال حاضر در لیگ‌های دسته اول و دوم قضاوت می‌کنند، اعتماد کرده است.

برای مصاف استقلال و نود ارومیه، کیوان علی‌محمدی قاضی میدان معرفی شده است؛ این داور گلستانی فوتبال ایران سابقه قضاوت در مسابقات لیگ یک را در کارنامه‌اش دارد. این مسابقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برای انجام تقابل پرسپولیس و ویستا توربین اما داوری نام‌آشناتر نسبت به علی‌محمدی معرفی شده است؛ روح‌الله شریفی. داوری که سابقه قضاوت لیگ برتر را هم دارد و نکته مهم درباره این‌که با خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران نسبت فامیلی داشته و داماد وی به شمار می‌آید.

دیدار پرسپولیس روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید و باید دید این دو داور جوان و البته باتجربه چه عملکردی را در این دو مسابقه حساس خواهند داشت؛ به ویژه آن‌که در هفته‌های گذشته حواشی داوری زیادی در فوتبال ایران رخ داده و شاید فرصت مناسبی برای درخشش این داوران جوان به وجود آمده باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋