دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیمئونه تایید کرد؛ احتمال جدایی فیلیکس از اتلتیکو

سیمئونه تایید کرد؛ احتمال جدایی فیلیکس از اتلتیکو

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، احتمال جدایی ژائو فلیکس از این تیم در ماه ژانویه را رد نکرد.

به گزارش ورزش، فلیکس در سال 2019 با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید و با امضای قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا به این تیم پیوست.

با این حال این بازیکن 22 ساله نتوانست ثبات خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد و نمایش درخشانی را از خود ارائه دهد .

مصدومیت‌های متعدد نیز باعث شد که زمان حضور او در میدان در رقابت‌های این فصل محدود شود و شایعاتی درباره احتمال جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش برسد.

فلیکس در رقابت‌های یورو 2020 در ترکیب پرتغال از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا مسابقات اول فصل اتلتیکو را از دست بدهد و پس از آن در ماه نوامبر از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد.

 

سیمئونه تایید کرد؛ احتمال جدایی فیلیکس از اتلتیکو

 

جذب ماتئوس کونا و آنتوان گریزمان در این تابستان باعث شد که فرصت او برای حضور در میدان کمتر از پیش شود و فلیکس تا به حال فقط در شش بازی در ترکیب اصلی قرار داشته و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوالی درباره احتمال جدایی این بازیکن پرتغالی در ماه آینده گفت:« من همیشه همه چیز را درک می‌کنم و از هر اتفاقی استقبال می‌کنم. مهم‌ترین چیز تیم است. ژائو بازیکن مهمی برای تیم ما است.»

با این حال این مربی آرژانتینی در ادامه به تمجید از عملکرد فلیکس در دیدار برابر رئال مادرید  پرداخت که به عنوان بازیکن تعویضی در آن حضور پیدا کرده بود:« او باید عملکردی که چند روز قبل در برنابئو به نمایش گذاشت را تکرار کند. او 30 تا 35 دقیقه بازی کرد و تمام استعدادی که داشت را  نشان داد. امیدوارم او این کار را تکرار کند چون ما به چنین بازیکنی نیاز داریم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋