دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی شجاع تغییر می کند

عموته جانشین لوران بلان؛ سرمربی شجاع تغییر می‌کند!؛ حسین عموته سرمربی تیم ملی مراکش به احتمال زیاد جانشین لوران بلان مربی فرانسوی و مشهور الریان خواهد شد.

به گزارش ورزش، در روزنامه العرب صبح امروز نوشته شده، به نظر می‌رسد در وقفه موندیال عرب در کشور قطر مسئولان الریان را به این نتیجه رسانده که دست به تغییر سرمربی خود بزنند تا به این ترتیب یکی دیگر از نام‌های بزرگ مربیگری از کشور قطر خارج شود. حسین عموته سرمربی‌ای که صرفا در این تورنمنت هدایت تیم مراکش را برعهده داشت، با وجود حذف تیمش در  کشور قطر باقی‌مانده و نامزد اول جایگزینی لوران بلان است و به احتمال زیاد کار را در دست خواهد گرفت. 

این مربی قبلا نیز سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را داشته و بابت جدایی از تیم ملی مراکش با مانع خاصی رو به رو نخواهد بود چرا که نتایج چندان خوبی با مراکشی‌ها کسب نکرده  و از طرفی وحید خلیل‌هوژیچ سرمربی بوسنیایی مرد اول هدایت این تیم به حساب می‌آید.

در صورت جایگزینی این سرمربی باید دید او چه تاثیری در آینده تیم الریان خواهد گذاشت. این تیم شجاع خلیل‌زاده را به عنوان مدافع وسط در جمع خود دارد.

سرمربی شجاع تغییر می‌کند

این مربی شب گذشته در بازی میان ستارگان عرب و ستارگان جهان حضور داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋