دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حواشی ادامه دار دیوانه وارترین داوری سال

قطری‌ها هنوز داغ نیمه نهایی را در دل دارند؛ حواشی ادامه دار دیوانه‌وارترین داوری سال؛ اوقات اضافی در نظر گرفته شده توسط سیمون مارچینیاک داور لهستانی دیدار قطر و الجزایر در نیمه نهایی موندیال عرب همچنان مورد انتقاد رسانه‌های قطری است.

به گزارش ورزش، این داور در دومین بازی مرحله نیمه نهایی عرب کاپ 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما به جای این زمان، اوقات اضافی را هجده دقیقه محاسبه کرد. حد نصاب عجیبی که یکی از شگفت انگیزترین مسابقات تاریخ فوتبال را به وجود آورد.

در این مسابقه جمال بن عمری، مهاجم الجزایر گل اول مسابقه را به ثمر رساند اما قطر این گل را در دقیقه 90+7 جبران کرد. با این حال در شرایطی که 9 دقیقه وقت اضافی اعلام شده بود، الجزایر در دقیقه 90+17(!) روی یک ضربه پنالتی به گل برتری رسید که این مسئله انتقادات بسیار شدیدی را علیه این اور باعث شده است.

حواشی ادامه دار دیوانه‌وارترین داوری سال

شب گذشته و در برنامه تشریح قضاوت‌های داوران در عرب کاپ که در شبکه بی‌این اسپورت پخش می‌شود، بدر بلال کارشناس داوری، به بررسی وقت‌های تلف شده‌ای که توسط داور گرفته شد پرداخت و تصمیم داور در طولانی کردن بازی زیر سوال رفت.

بلال گفت تصمیم داور برای اعلام 9 دقیقه وقت اضافه درست بود اما تمدید آن تا زمان 90+18 به هیچ وجه تصمیم درستی نبود. او می‌گوید در دقیقه 96 و 15 ثانیه هیچ توقفی در بازی وجود نداشت و پس از گل مساوی که توسط محمد مونتاری به ثمر رسید بازی باید 2 دقیقه و 45 ثانیه تمدید می‌شد. یعنی پایان بازی در دقیقه 102 و 35 ثانیه در خوشبینانه‌ترین حالت رقم می‌خورد اما الجزایر در دقیقه 104 و 12 ثانیه پنالتی خود را گرفت که این یک دقیقه و چهل و پنج ثانیه بعد از وقت اضافه قانونی بازی اتفاق افتاد.

حواشی ادامه دار دیوانه‌وارترین داوری سال

او گفت اینکه یک داور هجده دقیقه وقت اضافه بکیرد یک اتفاق شگفت انگیز در فوتبال است. البته او در طول مسابقه سوت اشتباهی نزد و بازی را مدیریت کرد اما در پایان تصمیمات اشتباهی گرفت که نقش بزرگی در وقوع آن پایان دراماتیک داشت. رسانه‌های فوتبال قطر ادعا دارند که تیم‌شان با بی عدالتی از رقابت‌های عرب کاپ حذف شده است.

پیر لوئیجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا در شبکه الکاس از تصمیم داور لهستانی دفاع کرد و تخمین زد که مدت زمان اضافی داده شده حتی باید بیشتر از این طولانی می‌شد. او گفت با توجه به زمان آسیب‌ها و تعویض‌ها و شادی بازیکنان پس از گل زمان اضافی باید بیش از 9 دقیقه گرفته می‌شد.

اما صحبت درباره این سناریوی دیوانه‌وار داوری همچنان ادامه دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋