دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از استقلال ملاثانی به استقلال اصلی می رسیم

از استقلال ملاثانی به استقلال اصلی می‌رسیم

سیدصالحی: فعلا کار  دست سیدعباسی است؛ از استقلال ملاثانی به استقلال اصلی می‌رسیم؛ سید مهدی سید صالحی اعتقاد دارد بازی با استقلال ملاثانی پیش زمینه‌ای برای دیدار با آبی پوشان پایتخت است و امیدوار است در هر دو بازی شرایط خوبی داشته باشند.

به گزارش ورزش، سید مهدی سید صالحی در مورد این که چرا علیرغم کیفیت بازی های پدیده آن ها در نتیجه گیری موفق نیستند به خبرنگار ما گفت: در بازی با تراکتور، فجر،گل گهر و ذوب آهن  اتفاقات فوتبال به نوعی گریبانگیر تیم ما شد. بچه ها تمام تلاششان را می کنند ولی نتیجه به سود رقبا رقم می خورد نمی دانم این مشکلات از کجا سرچشمه می گیرد و چرا این بدشانسی ها دست از سر ما بر نمی دارد؟ در حالی که جایگاه واقعی ما این جا نیست  و کادر فنی و بازیکنان تیم هایی که مقابل آن ها قرار می گیریم  کاملا کیفیت کاری ما را می بینید. داریم تلاش می کنیم این بدشانسی دست از سر ما بردارد. در دیدار با گل گهر سیرجان یکی دو موقعیت صد در صد را نزدیم و در بازی با صنعت توپ صد در صد را گل نکردیم و حقمان مساوی بود تلاش می کنیم از این شرایط بیرون بیاییم و با یک برد به شرایط ایده آل برسیم


وی در مورد اینکه قرار است تا قبل از دیدار با استقلال نام این تیم به صورت رسمی به شهر خودرو تبدیل شود توضیح داد: مرجع بزرگ تر از کنفدراسیون آسیا در آسیا نداریم و آن ها می دانند نام تیم ما شهر خود  است و تمام تلاشمان را می کنیم از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم.


مدیر فنی پدیده در مورد اینکه چه زمانی سرمربی جدید این تیم مشخص خواهد شد گفت: فعلا  آقای سیدعباسی تیم را تمرین می دهد و در مورد سرمربی جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید تصمیم‌گیری کنند.


او در مورد دیدار جام حذفی با استقلال ملاثانی عنوان کرد: بازی با تیم هایی که در لیگ یک هستند شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان جوان و جنگنده دارند و همیشه بازی کردن با تیم های رده پایین تر سخت است ولی ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که برای آماده شدن برای دیدار با استقلال از دیدار با ملاثانی شروع کنیم و امیدوارم این بدشانسی  ها دست از سر ما بر دارد. انشاالله در بازی حذفی عملکرد واقعی تیممان را نشان می دهیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋