دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اقدام جالب فخرالدینی با تقدیم پنالتی(عکس)

اقدام جالب فخرالدینی با تقدیم پنالتی(عکس)

مدافع راست آلومینیوم پنالتی اعلام شده برای تیمش مقابل نساجی را تقدیم به هم‌تیمی خود کرد.

به گزارش ورزش، آلومینیوم اراک در شرایطی به تساوی بیرون از خانه مقابل نساجی در زمین ناهموار ورزشگاه شهدای ساری رسید و روند شکست‌ناپذیری خود را برای دهمین بازی پیاپی در لیگ برتر ادامه داد که پنالتی منجر به گل این تیم توسط میثم مجیدی را قرار بود مدافع راست این تیم بزند.

پس از اینکه آلومینیوم در دیدار با نساجی مازندران صاحب پنالتی شد، میلاد فخرالدینی توپ را برداشت تا این ضربه مهم را بزند و کار را به تساوی بکشد، اما او پس از ورود میثم مجیدی به زمین در اقدامی قابل تحسین توپ را تقدیم به کاپیتان تیمش کرد تا او این ضربه پنالتی را بزند؛موقعیتی که تبدیل به گل شد و یک امتیاز مهم برای آلومینیوم به همراه داشت.

اقدام جالب فخرالدینی با تقدیم پنالتی(عکس)

میلاد فخرالدینی که روز خوبی در دیدار مقابل نساجی مازندران داشت و  علاوه بر جلوگیری از حملات تیم حریف از سمت راست خط دفاعی تیمش، بارها با نفوذهای سریع خود خطرناک ظاهر شده بود، با تقدیم پنالتی به مجیدی، رفاقت بین هم‌تیمی‌هایش را در این دیدار به نمایش گذاشت و حرکت او مورد تمجید قرار گرفت.

فخرالدینی که در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی آلومینیوم به شمار می‌رود، هفته گذشته بخاطر بیماری تنها یک نیمه مقابل فجر سپاسی بازی کرد، اما در دیدار این هفته برابر نساجی مازندران مثل همیشه حضور کامل در زمین داشت و دوباره به شرایط خوب خود بازگشت.

اقدام جالب فخرالدینی با تقدیم پنالتی(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋