دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همکاری با ناگلزمان برای ما فوق العاده بوده است

همکاری با ناگلزمان برای ما فوق العاده بوده است

صالح حمیدزیچ:؛ همکاری با ناگلزمان برای ما فوق العاده بوده است؛ حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از عملکرد این تیم در نیم فصل اول مسابقات ابراز رضایت کرد.

به گزارش ورزش، در اواخر فصل گذشته بود که هانسی فلیک رسماً اعلام کرد که می‌خواهد از بایرن‌مونیخ جدا شود و چندی بعد او هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت. نهایتاً بعد از کش و قوس‌هایی که وجود داشت و شایعاتی که درباره سرمربی جدید بایرن مونیخ مطرح شد باواریایی‌ها با لایپزیش بر سر جذب یولیان ناگلزمان به توافق رسیدند و این مربی جوان هدایت بایرن را برعهده گرفت.

همکاری با ناگلزمان برای ما فوق العاده بوده است

بایرن مونیخ تا به اینجای فصل فوق‌العاده عمل کرده است. آنها در حال حاضر با شش امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی دورتموند صدرنشین بوندسلیگا هستند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با پیروزی در تمام بازی‌های خود به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شدند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، حالا از همکاری این باشگاه با یولیان ناگلزمان ابراز رضایت کرده و می‌گوید: "اگر به نیم فصل اول نگاه کنید، باید بگویم که همکاری با مربی جدید فوق العاده بوده است. ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عالی بازی کردیم و صدرنشین بوندسلیگا هستیم. اگر در بازی آخر سال نیز به پیروزی برسیم فوق‌العاده خواهد بود. بودن در بالای جدول در تعطیلات زمستانی بسیار خوب است. در عین حال ما حرفه‌ای هستیم و می‌دانیم که هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است."

همکاری با ناگلزمان برای ما فوق العاده بوده است

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋