دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرآسیایی: بازنده سربلند هفته هستیم

یادم نمی‌آید کسر امتیاز کرده باشند؛ سرآسیایی: بازنده سربلند هفته هستیم؛ مربی گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش با وجود شکست مقابل فولاد نمایش خوبی داشت.

سرآسیایی: بازنده سربلند هفته هستیم

به گزارش ورزش، مجتبی سرآسیایی پس از شکست گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی جان‌داری بود و البته پیش‌بینی می‌کردیم که دیدار سختی مقابل فولاد بازی سختی داشته باشیم، اما در دقیقه ۲۳ بازیکن و کاپیتان و یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل که امین پورعلی است، اخراج شد و پنالتی دادیم تا شرایط بازی کاملاً به‌هم ریخت و روند عوض شد. شاید سه امتیاز از دست دادیم و ممکن است این آسیب بزرگی در مقطعی به ما بزند، اما آورده خیلی بزرگ و مهمی داشت. 

او ادامه داد: خدا را شکر یک تیم منسجم و همدل هستیم و از لحاظ فنی و تاکتیکی و به معنای واقعی کار گروهی به تکامل و بلوغ خیلی خوبی رسیده‌ایم که رشد بچه‌ها حاصل زحمات تمام باشگاه است.

دستیار قلعه‌نویی در گل‌گهر با اشاره به تشویق تیمش در عین باخت از سوی سرمربی این تیم ابراز کرد: غیر از اینکه آقای قلعه‌نویی در اقدامی که کمتر دیده‌اید در کنفرانس برای غیرت و تلاش بازیکنان کف زد، ما هم برای بچه‌ها در رختکن دست زدیم چون تمام توان‌شان را حتی بیشتر گذاشتند و خلاء یک بازیکن را با انرژی فوق‌العاده خود مقابل تیم پرمهره فولاد بی‌اثر کردند. بچه‌ها خم به ابرو نیاوردند که این برای ما افتخار بزرگی بود. به این بازیکنان افتخار می‌کنیم و واقعاً علی‌رغم ناراحتی از باخت، حس خوبی داشتیم چون با سر بالا باختیم. 

سرآسیایی تصریح کرد: حس خوب تیم بودن و پشت هم بودن و رفیق بودن و تکامل در مباحث فنی و تاکتیکی و همچنین استمرار تلاش حداکثری از نکاتی مهم این بازی بود که ما را خیلی زیاد به آینده امیدوار کرد.

او در پاسخ به مشکل بازیکن گابنی گل‌گهر و آخرین اتفاقات نیز عنوان کرد: من در حیطه فنی صحبت می‌کنم ولی باشگاه‌هایی که شکایت کرد‌ه‌اند، حق‌شان بوده که اقدام کنند ولی بالاخره ما از این سه تیم، ۷ امتیاز از دو برد و یک مساوی گرفتیم و در زمین  کار خودمان را به خوبی انجام دادیم و به لحاظ بحث فنی در زمین آنها را شکست دادیم و امتیازاتی که می‌خواستیم را کسب کردیم. 

سرآسیایی: بازنده سربلند هفته هستیم

مربی گل گهر یادآور شد: بقیه مسیر را به باشگاه و بخش حقوقی سپرده‌ایم و هر اتفاقی که بیفتد و موارد قانونی باشد را تمکین می‌کنیم. باشگاه تلاش می‌کند که شرایط را منطبق با آن چیزی که قبلا هم در فوتبال ایران رخ داده، بررسی و دادخواهی کند ولی تا جایی که حافظه فوتبالی من یاری می‌کند، ما موارد مشابهی در فصول گذشته داشتیم که از بحث  کارت‌های پایان خدمت جعلی گرفته تا چند تا بازیکن دیگری که یک سری مشکلات مشابه و شرایط بازیکن غیرمجاز و ... بودند که حاد بود، اما هیچ‌وقت ما ندیدیم در فوتبال  از تیمی کسر از امتیاز اتفاق بیفتد و هیچ تغییر جدولی اتفاق نیفتاده است. البته که باشگاه نیز تمام مسیرهای قانونی برای جذب بازیکن را انجام داده است.

او اضافه کرد: موارد مشابه دیگری هم مثل داستان پاتوسی بوده و حتی بازیکنان خارجی دیگری هم وجود نداشت. یادم هست راه‌آهن و پیکان هم قبلا یک بازیکن داشتند، اما هیچ وقت علیه‌شان رای کسر از امتیاز صادر نشد‌. نگران نیستیم و ان‌شاالله مدیریت باشگاه و مدیریت حقوقی مشغول پیگیری هستند و قطعاً رای عادلانه‌ای صادر خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋