دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرادی به دنبال آخرین شانس مجدد (عکس)

مرادی به دنبال آخرین شانس مجدد (عکس)

بابک مرادی هافبک استقلال که چندین هفته را به دلیل مسائل انضباطی از دست داده بود، این روزها بی سر و صدا مشغول انجام تمریناتش است.

به گزارش ورزش، یکی از حواشی که پیش از دیدار استقلال و گل گهر رخ داد، مسئله انضباطی بابک مرادی بود که سبب دوری چند هفته ای او از میادین شد. این بازیکن پیش از سفر آبی ها به سیرجان به دلیل اتفاقاتی که در تمرین به وجود آمد، توسط فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد.

مرادی پس از این اتفاق علاوه بر دیدار برابر گل گهر، مسابقات استقلال مقابل صنعت نفت، پرسپولیس و پیکان را نیز به همین دلیل از دست داد و پس از پیروزی 3 گله آبی ها برابر خودروسازان بود که گفته شد با وساطت هایی که به عمل آمده، مرادی پس از کسر 5 درصد از قراردادش می تواند در تمرینات حضور پیدا کند.

مرادی به دنبال آخرین شانس مجدد (عکس)

هافبک یاسوجی استقلال با حضور در مجموعه ورزشی آرارات، بی سر و صدا مشغول انجام تمریناتش است و منتظر است تا یک بار دیگر اعتماد کادرفنی را به خود جلب کند و بتواند برای استقلال به میدان برود تا توانایی هایش را نشان دهد.

البته با توجه به ترافیک شدیدی که در خط میانی استقلال وجود دارد، شانس بازیکنان نیمکت نشین برای حضور در ترکیب تیم مجیدی کمتر است اما دیدار جام حذفی برابر نود ارومیه می تواند فرصتی برای امثال بابک مرادی باشد تا بتوانند در ترکیب استقلال قرار گرفته و نظر فرهاد مجیدی را راجع به خودشان تغییر دهند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋