دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش ونگر به شایعه حضور در PSG

واکنش ونگر به شایعه حضور در PSG

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال شایعات حضور در کادر مدیریتی باشگاه پاری سن ژرمن را رد کرد.

به گزارش ورزش، آرسن ونگر 72 ساله در سال 2018 به دوران درخشان و 22 ساله خود به عنوان سرمربی آرسنال پایان داد و بالاخره از این تیم جدا شد. این سرمربی پرافتخار و فرانسوی در دو سال گذشته به عنوان رئیس بخش توسعه جهانی فوتبال در فیفا مشغول به کار بوده و از او به عنوان یکی از موافقان جدی پروژه برگزاری جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار نام برده شده است.

 

واکنش ونگر به شایعه حضور در PSG

 

اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال حضور آرسن ونگر به عنوان مدیر ورزشی پاری سن ژرمن و توافق او با ناصر الخلیفی برای آغاز این همکاری در سال 2022 منتشر شده بود. اما آرسن ونگر در مصاحبه ای در واکنش به این خبر مدعی شد در حال حاضر روی برنامه خود در فیفا برای توسعه فوتبال در دنیا تمرکز کرده و این شایعات در مورد او حقیقت ندارد.

 

آرسن ونگر گفت: "قصد کناره گیری از سمت فعلی خود در فیفا را ندارم. من می‌خواهم در این نقش عملکرد خوبی از خود ارائه دهم و وقتی به کاری متعهد هستم، سعی می‌کنم آن را تا آخر دنبال کنم. من در فیفا پروژه ای را برای توسعه فوتبال در سراسر جهان آغاز کرده ام و در حال حاضر کارهای زیادی برای پیشبرد اهداف این برنامه پیش روی من وجود دارد. بعد از آن، من نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما قطعا در حال حاضر این شایعات را تکذیب می کنم.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋