دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نرجس و نجمه؛ خواهران غریب زمانه (عکس)

عمل موفقیت‌آمیز رباط صلیبی؛ نرجس و نجمه؛ خواهران غریب زمانه (عکس)؛ دو ستاره گلزن تیم فوتسال زنان مس کرمان روزهای عجیب و سختی را سپری می‌کنند و تا پایان فصل نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

به گزارش ورزش نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی به پایان رسید که نرجس و نجمه کریمی‌نسب دوقلوهای گلزن و ستاره در مس کرمان در تلخ‌ترین روزهای دوران زندگی ورزشی خود روزگار می‌گذرانند؛ چرا که آن‌ها هفته اول در مشهد درخشیدند و هر کدام موفق به گلزنی در پیراهن مس شدند اما همان هفته اول نجمه دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و بررسی‌ها نشان داد پای چپ او از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است.

در هفته دوم در کرمان مقابل هیات فوتبال رودان، نرجس کریمی‌نسب درخشید و بازهم موفق به گلزنی شد؛ اما او در هفته سوم دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی در پای چپ مشابه خواهرش شد تا این‌چنین یکی از عجیب‌ترین و بی‌سابقه‌ترین مصدومیت‌های تاریخ برای خواهران دوقلوی مس کرمان رخ بدهد و در فاصله یک هفته هر دوی آن‌ها دچار پارگی رباط صلیبی پای چپ شوند!

خواهران کریمی‌نسب روز گذشته بعد از 1 ماه استراحت و بررسی‌های دقیق شدت مصدومیت‌شان، زانوی خود را به تیغ جراحان سپردند و عمل رباط صلیبی آن‌ها با موفقیت انجام شد تا دوره نقاهت را آغاز کنند و در زودترین زمان ممکن اوایل تابستان سال آینده می‌توانند به میادین برگردند.

نرجس و نجمه؛ خواهران غریب زمانه (عکس)

این مسئله بدان معناست که مس کرمان تا پایان فصل محروم از حضور خواهران کریمی‌نسب است و آن‌ها نیز در فصل آینده می‌توانند به تیم شهر خود کمک کنند؛ دوقلوهای گلزنی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه خود دارند و امیدوار به آن هستند تا با بازگشت به میادین بتوانند درخشش‌های گذشته خود را تکرار کنند.

نجمه و نرجس کریمی‌نسب دو ستاره کم افت و خیز مس کرمان در سال‌های گذشته بودند و بعد از مصدومیت این دو ستاره، مسی‌ها با بحران جدی مواجه شدند و تا پایان نیم فصل، در جمع تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف حضور ندارند.

«ورزش» برای این دو بازیکن ارزشمند، خوش اخلاق و باتکنیک فوتسال ایران آرزوی سلامتی دوباره و بازگشت زودهنگام به میادین را دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋