دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ذوب آهن: اشکالات فوتبالِ ایران پشت داوری مخفی مانده

ذوب‌آهن: اشکالات فوتبالِ ایران پشت داوری مخفی مانده

نقش سازمان لیگ در این وقایع ناعادلانه کجاست؟؛ ذوب‌آهن: اشکالات فوتبالِ ایران پشت داوری مخفی مانده؛ سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است باید سازمان لیگ نقش حمایتی خود را برای بهبود شرایط داوری ایفا کند و فشار را روی داوران نیندازد.

به گزارش ورزش، شب گذشته یکی از دیدارهای پر حرف  و حدیث لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به میزبانی ذوب آهن برگزار شد و شاگردان تارتار در شرایطی این مسابقه خانگی را واگذار کردند که پاس گل تیم هوادار طبق نظر کارشناسان در موقعیت آفساید صادر شد.


پس از پایان مسابقه شاهد اعتراض گسترده ذوبی ها به عملکرد داوری بودیم و حالا نیز محمود یزدخواستی در گفتگویی با ورزش به این موضوع اشاره کرده و مشکلات داوری را یکی از معضلات ساختارکلی فوتبال ایران برشمرده است.

*اشکالات فوتبال ایران پشت داوران مخفی مانده است


متاسفانه بخشی از اشکالات فوتبال ایران پشت داوران مخفی مانده است و این اعتماد و اعتبار داوران را زیر سوال می برد. در صورتی که اهمیت داوران به طوری است که در دنیا هیچ مسابقه ای بدون حضور داوران رسمیت پیدا نمی کند.امروزه تنها قضاوت بازی ها توسط انسان کافی نیست، زیرا فوتبال در ابعاد آمادگی جسمانی، سیستم‌ها، تاکتیک‌ها، استراتژی‌ها و سرعت بازی افزایش پیدا کرده است و به همین جهت حضور تکنولوژی ضروری به نظر می رسد. مدیران فوتبال نباید فقط بشوند و ببینند؛ آنها در مقابل ذهن و روان بازیکنان، کادر فنی، باشگاه و جامعه مسئولیت دارند. کل قضاوت در مسابقات فوتبال ناقص انجام می شود. داوران نیاز به کمک دارند تا اشتباهاتشان اصلاح شود.

*اشاره به سوت های جنجالی علیه ذوب آهن


در همین مسابقاتی که امسال ذوب آهن انجام داده، در بازی با پیکان داور مسابقه به نفع ذوب آهن پنالتی می گیرد و توپ روی نقطه پنالتی قرار می گیرد و سپس داور خط قضاوت خودش را مردود می کند. در دیدار مقابل فولاد خوزستان مهاجم ذوب آهن مدافع مرکزی فولاد خوزستان را پشت سر می گذارد و مدافع بازیکن را سرنگون می کند ولی داور نادیده می گیرد. در بازی با مس رفسنجان داور خطای تکل و سرنگون مهاجم ذوب آهن را در محوطه جریمه نادیده می گیرد. قبل از گل سوم مس خطای واضح روی بازیکن ذوب آهن انجام می شود، ولی داور توجهی نمی کند. در بازی با هوادار هم بازیکن در موقعیت آفساید قرار دارد ولی گل مورد قبول قرار می گیرد !

*نقش سازمان لیگ در این وقایع کجاست؟


قضاوت داور در این چند بازی سبب شده تا ذوب آهن بازی ها را واگذار کند. حالا نقش سازمان لیگ در برطرف کردن این وقایع ناعادلانه به چه صورت است. داوران باید در قضاوت بازی ها حمایت شوند و حیف است که این قشر شریف و زحمتکش مورد اتهام قرار بگیرد. به مرور بازیکنان و کادر فنی نیمکت ها ها هم برخورد لفظی با هم پیدا می کنند  و اگر هوادار هم به ورزشگاه بیاید، مسائلی ایجاد می شود که برای فوتبال ایران خوب نیست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋