دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

غیرمنتظره؛ ستاره شیلیایی به بارسا بر می گردد؟

اسپورت مدعی شد الکسیس سانچز در مسیر بازگشت به بارسلونا قرار دارد.

غیرمنتظره؛ ستاره شیلیایی به بارسا بر می گردد؟

به گزارش ورزش، بارسلونا به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می کند و حالا اسپورت کاتالونیا مدعی شده که این باشگاه به دنبال این است تا الکسیس سانچز را به نوکمپ بازگرداند. ستاره شیلیایی به یک نیمکت نشین در اینتر تبدیل شده و خواهان جدایی از این تیم است. در این بین بارسا نیز به جذب او ابراز علاقه نشان داده و اصلا بعید نیست که این انتقال به شکل قرضی انجام شود.

بر اساس گزارشی که اسپورت منتشر کرده باشگاه اینتر به جذب لوک دی‌یونگ علاقه‌مند است. این بازیکن سویا در حال حاضر به شکل قرضی در بارسلونا توپ می‌زند و ژاوی هرناندز علاقه ای به حفظ او نشان داده است. از طرفی به نظر نمی‌رسد که سویا نیز مشکلی با انتقال این بازیکن به نراتزوری داشته باشد.

غیرمنتظره؛ ستاره شیلیایی به بارسا بر می گردد؟

از طرف دیگر اینتر نیز از انتقال قرضی الکسیس سانچز به بارسلونا استقبال می کند چراکه این ستاره شیلیایی فرصت چندانی برای حضور در ترکیب این تیم ندارد. همچنین باشگاه ایتالیایی می تواند مهاجم مورد علاقه خود یعنی لوک دی یونگ را هم جذب کند. بنابر ادعای اسپورت سران بارسلونا در حال حاضر روی این انتقال کار می کنند و اصلا بعید نیست که در اولین روزهای نقل و انتقالات زمستانی بازگشت الکسیس سانچز به نوکمپ رنگ و بوی رسمی به خود بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋