دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرار سریع شریفات برای صدرنشینی(عکس)

وینگر راست آلومینیوم در این فصل برای تیمش درخشیده است.

فرار سریع شریفات برای صدرنشینی(عکس)

به گزارش ورزش، اسماعیل شریفات در دومین فصل حضورش با آلومینیوم در لیگ برتر، عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از ارکان مهم حضور این تیم در صدر جدول رده بندی به حساب می آید.

وینگر راست آلومینیومی ها در حالی که تیمش یک بر صفر از حریف عقب افتاده بود با یک حرکت پا به توپ زیبا به دل دفاع حریف زد و موفق شد یک ضربه پنالتی به دست بیاورد؛ پنالتی که میثم مجیدی آن را گل کرد تا آلومینیوم هفته دهم را با صدرنشینی به پایان برساند.

شریفات پیش از بازی امروز دو بار مقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور موفق به گلزنی برای آلومینیوم شده بود و با گرفتن یک پنالتی برابر نفت، در سه گل تیمش تاثیر گذار بود که با پنالتی امروز این تاثیرگذاری به چهار گل افزایش یافت و این بازیکن را تبدیل به امتیازآورترین وینگر راست فصل کرد. او دو هفته پیش با وجود قامت کوتاه خود موفق شده بود با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کند و پیش از آن در بازی با نفت مسجد سلیمان یک گل زده و یک پنالتی گرفته بود.

فرار سریع شریفات برای صدرنشینی(عکس)

نکته قابل توجه در مورد شریفات، تکرار عملیات نجات بازی هفته پنج با نفت در دیدار دیروز مقابل نساجی بود. او در هفته پنجم بعد از باز شدن دروازه آلومینیوم، یک پنالتی گرفت که درودی آن را گل کرد و یک گل هم زد تا تیمش پیروز بازی شود. هافبک آلومینیوم یک بار دیگر در بازی امروز بعد از اینکه تیمش از حریف عقب افتاد، یک پنالتی مهم گرفت تا آچار فرانسه تیمش در روزهای سخت لقب بگیرد چراکه همین یک پنالتی برای فرار از باخت و صعود به صدر کافی بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋