دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دردسر سری آ برای بازیکنان حاضر در جام ملت های آفریقا

دردسر سری آ برای بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آفریقا

مقامات ایتالیایی در نظر دارند تا محدودیت‌های کرونایی را برای بازیکنانی که از جام ملت‌های آفریقا برمی‌گردند در نظر بگیرند.

به گزارش ورزش، روز گذشته بعضی از منابع خبری و همچنین خبرنگارهای آفریقایی مدعی شده بودند که ممکن است جام ملت‌های آفریقا به دلیل نگرانی از شیوع واریانت جدیدی از ویروس کرونا به نام اومیکرون لغو شود یا به تعویق بیفتد.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا این ادعاها را اخبار جعلی خواند و اطمینان داد که این رقابت‌ها در ماه‌های ژانویه و فوریه در کامرون برگزار خواهد شد.

هرچند این تنها نگرانی نیست، چرا که ممکن است تعداد بازی‌هایی که بازیکنان حاضر در لیگ‌های اروپایی از دست می‌دهند افزایش پیدا کند.

فابیو سیسیلیانو که عضو کمیته تعیین قوانین مربوط به محدودیت‌های ویروس کرونا در ایتالیاست مدعی شده که ممکن است قوانین فعلی نیز برای این بازیکنان دردسرساز شود.

 

دردسر سری آ برای بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آفریقا

 

او در  گفتگو با یکی از ایستگاه‌های رادیویی ایتالیا اظهار داشت:« در حال حاضر شرایط اینطور است که بازگشت به ایتالیا برای شهروندانی که از کامرون برمی‌گردند نیازمند تست منفی 72 ساعت پیش از پرواز و سپس قرنطینه 10 روزه است که پس از آن نیز باید تست دیگری از آنها گرفته شود.»

این یعنی هر بازیکنی از لیگ ایتالیا که در جام ملت‌های آفریقا حاضر باشد و تا فینال این مسابقات به همراه تیم ملی کشورش صعود کند باید حداقل 10 تا 13 روز پیش از بازگشت به باشگاهش در ایتالیا صبر کند که چنین اتفاقی به معنای دوری نزدیک به 45 روزه از ترکیب تیمش می‌شود.

بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به شرایط فعلی معترض هستند و گفته می‌شود اتحادیه باشگاه‌های این قاره نیز با ارسال نامه‌ای به فیفا مراتب نگرانی‌شان از حضور بازیکنان در این رقابت‌ها را اعلام کرده‌اند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋