دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فیفا و قانونی که کابوس رایولا و رفقایش می شود

گزارش مارکا؛ فیفا و قانونی که کابوس رایولا و رفقایش می‌شود!؛ فیفا قرار است قانونی را برای مقابله با پول هنگفتی که ایجنت های فوتبال به جیب می‌زنند وضع کند.

فیفا و قانونی که کابوس رایولا و رفقایش می‌شود

به گزارش ورزش، بحث مدیر برنامه ها در فوتبال همواره یکی از جنجالی‌ترین مسائل طی سال‌های اخیر بوده است؛ در واقع زیاده‌خواهی برخی مدیر برنامه های معروف یک کابوس برای باشگاه‌ها در راه جذب ستاره های مورد علاقه شان محسوب می‌شود و همواره بحث‌هایی وجود داشته که قانونی برای مقابله با این اتفاق در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال یک مدیر برنامه معروف و البته جنجالی به نام مینو رایولا، برای فروش ارلینگ هالند به یک باشگاه بزرگ مبلغ 40 تا 50 میلیون یورو به جیب خواهد زد. در واقع پرداخت چنین پولی برای باشگاه های اروپایی آن هم در وضعیت اقتصادی کنونی یک اتفاق بسیار دشوار محسوب می شود و همین مسئله نیز باعث شده که گفته شود برخی از آنها از اقدام برای جذب ستاره نروژی عقب کشیده اند.

فیفا و قانونی که کابوس رایولا و رفقایش می‌شود

البته ارلینگ هالند تنها یک مثال خوب و قابل درک در رابطه با این مسئله است و بازیکنان زیادی دیگری نیز وجود دارند که ایجنت ها برای فروش آنها به باشگاه های دیگر مبالغ کم و زیادی را درخواست می کنند. در همین راستا اکنون مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که فیفا به دنبال مقابله با این مسئله است.

بر اساس گزارشی که این رسانه های اسپانیایی مطرح کرده فیفا قرار است قانونی وضع کند که بر اساس آن مدیربرنامه های فوتبال قادر خواهند بود حداکثر شش درصد پول یک انتقال را دریافت کنند. به عنوان مثال اگر مینو رایولا هالند را با مبلغ 100 میلیون یورو به تیمی بفروشد، تنها 6 میلیون یوروی آن به جیب این مدیر برنامه خواهد رفت. قانونی که می تواند یک اتفاق خوب برای باشگاه‌ها باشد و مارکا مدعی شده که از جولای 2022 اجرایی خواهد شد.

فیفا و قانونی که کابوس رایولا و رفقایش می‌شود

در واقع برنامه‌ریزی فیفا اینگونه است که پول هر انتقال به حساب این نهاد واریز شود و بعدا فیفا خودش شش درصد از پول را به حساب مدیر برنامه یک بازیکن واریز خواهد کرد. البته کنترل شرایط برای فیفا در روابط کار آسانی نخواهد بود اما در صورت عملی شدن این قانون یک کابوس بزرگ برای مینو رایولا و رفقایش به وقوع خواهد پیوست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋