دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: شریفات قسم خورد که خطا نبود

رضا جعفری می‌گوید بازیکنان آلومینیوم حتی به یکدیگر هم بی احترامی می‌کردند.

جعفری: شریفات قسم خورد که خطا نبود

به گزارش ورزش، رضا جعفری پس از دیدار مقابل آلومینیوم درباره بازی گفت: قطعا از بازی راضی نبودیم چون دنبال سه امتیاز بازی بودیم. بازی در زمین خودمان بود، تمام تلاشمان را ‌کردیم که سه امتیاز را بگیریم ولی متاسفانه نمی‌دانم قسمت نبود یا اشتباه داوری بود ولی نتوانستیم چیزی که آقای ساکت می‌خواستند و خودمان می‌خواستیم را به دست بیاوریم.

او در خصوص عقب کشیدن نساجی پس از گلزنی به آلومینیوم توضیح داد: شرایط بازی عموما در ایران اینطور است و تیمی که جلو می‌افتد حتی استقلال و پرسپولیس هم وقتی یک گل جلو می‌افتند همینطور است. در بازی دیروز استقلال و سپاهان هم که استقلال یک گل جلو بود طبیعی است که تیم عقب می‌کشد و تیم حریف حمله می‌کند.

بازیکن جوان نساجی با اعتراض به عملکرد داور بازی ادامه داد: آلومینیوم موقعیت خاصی نداشت و فقط در صحنه پنالتی توانست به محوطه جریمه ما برسد و به نظر من که خیلی به صحنه نزدیک بودم پنالتی نبود چون خود آقای شریفات وقتی بلند شد قسم خورد و گفت به من نخورد و وقتی خود بازیکن بگوید تعجب دارد. من به کمک داور گفتم شما کمک هستی و باید می‌گفتی گفت من زاویه ام خوب نبود و وقتی آنجا زاویه خوب نباشد آدم تعجب می‌کند. کلا داورهای ایران به مشکل خوردند و در همه بازی ها مشکلات داوری وجود دارد.

امیدوارم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران ورود کند. درست است کیفیت زمین و فیلمبرداری خوب نیست ولی باید درست شود چون همه تیم ها ضرر می‌کنند نه فقط ما.

جعفری در واکنش به پر حاشیه بودن بازی عنوان کرد: با توجه به حساسیت هایی که هم بازیکنان حریف به ما داشتند و هم ما به آنها این اتفاق افتاد. شخصیت تیم ما معلوم است و بازیکنان ملی پوش داریم و آقای شجاعی و آقای حقیقی حضور دارند و بچه های ما آرام هستند  ولی تیم حریف حتی با خودشان هم مشکل داشتند و به یکدیگر بی احترامی می‌کردند چه برسد به ما و مدام در زمین حرف می‌زدند و وقتی به داور هم می‌گفتیم می‌گفت چه کار کنم؟ حرف می‌زنند. این مسائل فقط در فوتبال ایران است و باید مدیریت و بررسی شود.

او در پایان در واکنش به اینکه از کنار زمین فحاشی می‌شد، گفت: فحاشی در زمین می‌شد ولی به خودشان هم فحاشی می‌کردند و بازیکنان با خودشان هم مشکل داشتند. در صحنه پنالتی هم میلاد فخرالدینی می‌خواست پنالتی بزند ولی یکی دیگر آمد. بازیکنانشان با هم مشکل داشتند و این مسائل فقط در بعضی تیم ها و فقط هم در فوتبال ایران دیده می‌شود و طبیعی نیست که بازیکنان به هم بی احترامی کنند و در هر صحنه یک اعتراضی باشد هم از تیم ما و هم از تیم آنها. خیلی عجیب است و چون خودم هم اعتراض نمی‌‌کنم تعجب می‌کنم. داور تصمیمش را گرفته و در صحنه پنالتی هم من نزدیک بودم و دیدم ولی چه اعتراضی کنم؟ صحنه را گرفته. کمک داور ویدئویی نیست که بگویی برو صحنه را ببین. امیدوارم این مسائل درست شود چون واقعا به فوتبال صدمه می‌زند و لول فوتبال را پایین می‌آورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋