دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کوشکی: دوست داشتم به پرسپولیس چیپ بزنم

متاسفیم که جواب زحمات کادر فنی را ندادیم؛ کوشکی: دوست داشتم به پرسپولیس چیپ بزنم؛ هافبک تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش شایسته باخت 3 بر 1 مقابل پرسپولیس نبوده است.

کوشکی: دوست داشتم به پرسپولیس چیپ بزنم

به گزارش ورزش، علیرضا کوشکی که بازیکن شاخص پیکان در جریان شکست 3 بر 1 مقابل پرسپولیس بود، در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان در مورد مسابقه اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی خیلی خوبی بود. پیکان چیزی که داشت را نشان داد. فکر نمی کنم نتیجه 3 بر 1 چیزی باشد که باید برای پیکان رقم می خورد.


او سپس در مورد ضربه پنالتی که به شکل چیپ وارد دروازه لک کرد، توضیح داد: خب بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند پنالتی نیست و من هم چیپ زدم.


کوشکی در واکنش به این سوال که چه هدفی از زدن ضربه چیپ داشته، بیان کرد: هم می خواستم روحیه بدهم و هم اینکه دوست داشتم در این بازی چیپ بزنم و خدا را شکر رفت توی گل. ولی خب متاسفیم برای کادر فنی. بچه ها تمام تلاششان را کردند ولی متاسفیم که نتوانستیم زحماتشان را جبران کنیم.


بخش بعدی صحبت های کوشکی پاسخ به سوالی درباره درگیری پس از ضربه چیپ با مدافع پرسپولیس بود و او در واکنش به این سوال گفت: من رفتم توپ را بردارم. به هر حال شرایط بازی است و بحثی پیش آمد که حل شد.


بازیکن پیکان در رابطه با اینکه آیا پنالتی روی هم تیمی اش توسط لک رخ داده یا خیر گفت: من صحنه را ندیدم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋