دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیدعباسی: با یک گل استثنایی باختیم

نتایج تیم آزاردهنده است؛ سیدعباسی: با یک گل استثنایی باختیم؛ سیدعباسی در اولین حضور خود به عنوان سرمربی پدیده در دقیقه 95 با ضربه آکروباتیک شروین بزرگ بازی را واگذار کرد.

سیدعباسی: با یک گل استثنایی باختیم

به گزارش ورزش،  داود سیدعباسی که پس از پایان کار اکبر میثاقیان برای اولین رتبه روی پدیده مشهد نشسته بود، پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و حرف هایش را اینطور آغاز کرد: به تیم نفت تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم. از نحوه بازی تیم رضایت دارم و بی نهایت تلاش کردیم. جوانان خوبی داریم و با احترامی که برای نفت قائل هستم با حداقل موقعیت یا بدون موقعیت به حریف باختیم. دقیقه‌ای گل خوردیم که هیچ واکنشی نتوانستیم نشان دهیم. 


سدعباسی در ادامه به گل شروین بزرگ که با ضربه قیچی به ثمر رسید اشاره کرد و گفت: گلی استثنایی خوردیم. تفاوت هر دو تیم در همان یک ضربه بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم. در چند صحنه خطرناک ظاهر شدیم، اما بخت و شانس با ما یار نبود. چیزی از قابلیت‌های تیم ما کم نشد. ناراحت بازیکنانم هستم وگرنه از نحوه بازی آنها رضایت دارم.


سرمربی تیم فوتبال پدیده درمورد داوری این مسابقه نیز صحبت کرد و افزود: درست نیست که درمورد داوری صحبت کنم. در حیطه وظایف من نیست، اما نتایج بازی را در این بازی‌های نزدیک همان جزئیات رقم می‌زند. یک پرتاب اوت یا یک خطای ساده می‌تواند روند بازی را تغییر دهد. یک صحنه مشکوک به پنالتی بود و گاهی هم حریف اعتراض داشت. در کل از نحوه بازی تیم رضایت دارم، اما نتیجه آزار دهنده است. بازیکنان با آن همت و تلاش نتیجه را واگذار کردند. درمورد داوری هم کارشناسان نظر خواهند داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋