دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دست رد ژاوی به سینه بازیکن محبوب زیدان

ادعای اسپورت:؛ دست رد ژاوی به سینه بازیکن محبوب زیدان؛ ژاوی هرناندز برای تقویت خط میانی خود به جذب بازیکن جدید فکر می کند ولی این هافبک پل پوگبا نخواهد بود.

دست رد ژاوی به سینه بازیکن محبوب زیدان

به گزارش ورزش، ملاقات دو روز پیش خوان لاپورتا رئیس بارسلونا با مینو رایولا مدیر برنامه های مشهور ایتالیایی هنوز هم سوژه داغ رسانه های کاتالونیاست.

امروز اسپورت نوشت که محور گفت و گوها تنها بر سر ارلینگ هالند نبوده بلکه در مورد سه بازیکن دیگر که مدیریت برنامه های شان برعهده رایولاست نیز صحبت شده است. ژاوی سیمونز هافبک 18 ساله پی اس جی، پل پوگبا از منچستریونایتد و نصیر مزروعی مدافع راست آژاکس.

دست رد ژاوی به سینه بازیکن محبوب زیدان

هر سه بازیکن قراردادشان در پایان فصل تمام می شود و بارسا تابستان در صورت تمایل با توجه به دوستی لاپورتا و رایولا کار دشواری برای جذب شان نخواهد داشت ولی در این بین ژاوی هرناندز سرمربی بارسا با جذب پل پوگبا مخالف است. سرمربی جدید بارسا اعتقاد دارد که پل پوگبا بازیکنی مطابق با فلسفه بارسا نیست و او هافبکی کمتر فیزیکی و بیشتر تکنیکی را می پسندد.

دست رد ژاوی به سینه بازیکن محبوب زیدان

پوگبا که قراردادش با یونایتد را تمدید نکرده، رئال و یوونتوس را خواهان خود می بیند و با وجود اینکه در دوران رونالد کومان مورد توجه بارسا نیز قرار داشت، از فهرست آبی اناری ها کنار رفته است. پوگبا بازیکن محبوب زین الدین زیدان است و به خاطر او تابستان 2018 تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفت ولی با مخالفت منچستریونایتد ماندنی شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋