دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قطعی: تکلیف داستان اریکسن اینتر مشخص شد

قطعی: تکلیف داستان اریکسن اینتر مشخص شد

کریستین اریکسن و باشگاه اینتر به زودی خبر رسمی فسخ قرارداد را اعلام خواهند کرد.

به گزارش ورزش، به نظر می رسد دوران حضور کریستین اریکسن در اینتر قبل از پایان سال به اتمام می رسد و این بازیکن و باشگاه برای فسخ قرارداد دوستانه با یکدیگر توافق کرده اند. کریستین اریکسن در روزهای ابتدایی یورو 2020 و در دیدار دانمارک مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد و از آن مقطع در مسابقه ای به میدان نرفته است.

 

طبق قوانین فوتبال در ایتالیا، بازیکنانی که دارای دفیبریلاتور در بدن خود هستند نمی توانند در این کشور به بازی کردن ادامه دهند. البته اریکسن 29 ساله از نظر قانونی می تواند کار خود را در کشور دیگری با قوانین متفاوت ادامه دهد و اخبار حاکی از احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ هلند از ابتدای فصل بعد بوده است.

 

قطعی: تکلیف داستان اریکسن اینتر مشخص شد

 

اریکسن در حال حاضر باشگاه قدیمی خود اودنسه در مرکز آموزشی آدالن مشغول به کار بوده و با تمرینات سبک روزگار خود را سر می کند. این هافبک خلاق هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که قصد دارد به دوران ورزشی خود ادامه دهد و همچنان اخباری در مورد احتمال خداحافظی او از فوتبال نیز شنیده می شود.

 

اما در هر حال تقریبا ماندن اریکسن در اینتر غیرممکن شده و این خبر به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. بدین ترتیب طرفین با توافقی متقابل دست به فسخ قرارداد می زنند و کریستین اریکسن کمتر از دو سال بعد از انتقال به لیگ ایتالیا، به ناچار از جمع بازیکنان نراتزوری جدا خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋