دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عبدی؛ مهاجمی مهارنشدنی برابر پیکان (عکس)

مهدی عبدی موفق شد چهارمین گل دوران فوتبالی‌اش را با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه پیکان کند.

به گزارش ورزش، مهاجم سرخ‌ها که در این بازی زوج شمالی خط حمله پرسپولیس را شکل داده، بهترین استفاده را از اشتباه حریف و پاس دیدنی مهدی ترابی داشت تا تیمش را به گل زودهنگام مقابل حریف برساند.

مهدی عبدی که در دیدار برابر پیکان با توجه به انگیزه‌هایی که داشت از سوی یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم فیکس سرخپوشان فرصت بازی یافته بود، در دقیقه 18 این دیدار و روی اشتباهی که گلر پیکان داشت و در ادامه پاس طلایی مهدی ترابی، تیمش را به گل اول بازی رساند تا تیمش شرایط دستیابی به سه امتیاز را داشته باشد.

مهاجم قراخیلی پرسپولیس که پیش از این سه گل در دوران حضورش در این تیم وارد دروازه پیکان کرده بود، در بازی امروز هم عادت خود را ترک نکرد و بار دیگر نام خود را به عنوان گلزن بازی برای این حریف خوش یمن معرفی کرد.

حسن پورحمیدی که در این بازی جانشین کرمانشاهی درون دروازه پیکان شده بود تا مجتبی حسینی بعد از شکست سه گله تیمش مقابل استقلال تغییرات را از درون دروازه شکل دهد، با اشتباهی عجیب در دفع توپ آن را در اختیار مهدی ترابی فرصت طلب قرار داد تا هافبک پرسپولیس نیز بهترین سود را از آشفتگی خط دفاعی این تیم ببرد و با پاسی در عمق، عبدی را در مصافی تک به تک با دروازه پیکان قرار دهد و مهاجم سرخ‌ها با پای راست و در زاویه مخالف قصد گلزنی کرد که علیرغم دخالت نادر محمدی درون دروازه، توپ وارد دروازه شود.

عبدی؛ مهاجمی مهارنشدنی برابر پیکان (عکس)

عبدی؛ مهاجمی مهارنشدنی برابر پیکان (عکس)

عبدی؛ مهاجمی مهارنشدنی برابر پیکان (عکس)

عبدی بعد از گلزنی در شرایطی که به دنبال بهترین لوکیشن برای اجرای شادی گل خود بود، در چنگ هم‌تیمی‌هایش گرفتار شد. محمد شریفی هافبک جنوبی و بوشهری پرسپولیس که در این بازی فرصت حضور فیکس در ترکیب را به دست آورده، اولین بازیکنی بود که قصد داشت او را مهار کند و شادی گل را با وی سهیم شود که البته راه به جایی نبرد و عبدی به سختی از چنگ او گریخت.

عبدی که همچنان انگیزه بالایی برای دستیابی به گل برابر حریف دارد، باید دید تا پایان بازی چه نمایشی از خود به جا خواهد گذاشت و آیا رکورد خود را برابر این حریف ارتقا خواهد بخشید یا خیر.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋