دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضاییان در نقش ستاره السیلیه در جام ستاره ها

مدافع راست ایرانی تیم السیلیه قطر طی دیدارهای اخیر این تیم موفق شده با یک گل و یک پاس گل نقش تاثیرگذاری از خود به جا بگذارد.

به گزارش ورزش، رامین رضاییان که در این فصل به صورت قرضی از الدحیل راهی السیلیه شده، توانسته با این تیم در جام ستارگان به جمع چهار تیم برتر راه یابد.

مدافع ایرانی السیلیه طی دو دیدار اخیر این تیم برابر تیم قطر که با برتری سه هیچ آنها همراه بود یک گل برای تیمش به ثمر رسانده و مقابل الخور و در جریان تساوی برابر حریف نیز زمینه ساز تک گل تیمش بود.

السیلیه اکنون در جمع چهار تیم جام ستارگان حضور یافته و امیدوار است همانند فصل گذشته جواز حضور در فینال رقابت‌ها را به دست بیاورد.

رضاییان در نقش ستاره السیلیه در جام ستاره‌ها

رضاییان در نقش ستاره السیلیه در جام ستاره‌ها

خبر دیگر در خصوص السیلیه و رامین رضاییان به برتری آنها برابر الغرافه با نتیجه 3-0 مربوط است که طبق حکم انضباطی فدراسیون این کشور شکل گرفته است. الغرافه در این بازی با توجه به غیرمجاز بودن گلر خود بازنده بازی برابر السیلیه لقب گرفته است.

قرارداد رامین رضاییان در پایان فصل تمام خواهد شد و باید دید تصمیم این ستاره ایرانی که به عنوان مدافع و وینگر توانسته عملکرد و آمار قابل قبولی از خود در جمع تیمش به جا بگذارد، برای فصل آینده‌ چه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋