دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یزدانی اینگونه روی هوا شنا می کند (عکس)

سیاوش یزدانی مدافع استقلال توانست در دیدار برابر تیم سابقش، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

یزدانی اینگونه روی هوا شنا می کند (عکس)

به گزارش ورزش، استقلال در برابر حملات پردامنه و پرتعداد سپاهان توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و 3 امتیاز شیرین را در نبرد حساس برابر سپاهان از آن خود کند. آبی های پایتخت در این دیدار موفق شدند با تک گل جعفر سلمانی برنده از زمین خارج شوند ولی نباید از کار خوب خط دفاعی تیم مجیدی در این بازی به راحتی گذشت.

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال، سیاوش یزدانی بوده است. مدافع آبی ها امروز نیز به مانند سایر دیدارهای این فصل روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. او در چند مرحله با تکل های به موقع مانع از شکل گیری خطر به روی دروازه تیمش شد.

همانطور که از قبل نیز حدس زده می شد، خط دفاعی استقلال روز سختی را برابر تیم پرمهره سپاهان داشت. دست نویدکیا با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد، برای هرگونه تغییر تهاجمی باز است و این مسئله باعث شده بود که خط دفاعی آبی ها در این دیدار بارها اذیت شود.

البته سپاهانی ها چندین بار توانستند با فرار از خط دفاعی استقلال حملاتی را تدارک ببینند ولی زدن تنها یک شوت درون چارچوب نشان می دهد که مدافعان استقلال و از جمله سیاوش یزدانی، اجازه زدن آخرین ضربه اصلی را به حریف نداده اند.

یزدانی اینگونه روی هوا شنا می کند (عکس)

مدافع آبی ها امروز مأمور مهار سجاد شهباززاده بود و در ادامه نیز با ورود شهریار مغانلو به بازی، کار او و هم تیمی هایش برای مهار مهاجمین حریف سخت شد اما آنها از این آزمون سخت سربلند بیرون آمدند. یزدانی در این بازی بارها در برابر حملات سپاهان ایستادگی کرد و حتی تصویر جالب توجهی نیز از او به ثبت رسیده که به دنبال توپ در حال تلو تلو خوردن و روی زمین افتادن است.

در این تصویر، یزدانی در یکی از نبردهایش برای تصاحب توپ با بازیکنان حریف وارد چالش شده که پس از موفقیت در تصاحب توپ، روی هوا راه می رود و در پی تسلط کامل روی توپ است. صحنه ای که بیانگر تلاش های او در جدال با تیم سابقش است.

یزدانی مقابل سپاهان 16 عملکرد دفاعی موفق داشت. او با 8 تکل موفق، 4 دفع توپ و 4 قطع توپ، روز پرکاری را سپری کرد. این بازیکن همچنین 2 نبردهوایی موفق در جدال با مهاجمان سپاهان داشت و توانست با کسب نمره 7.5 عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋