دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترس در چشمان مجیدی از لحظه فرود بوئینگ

غلامپور، پروازی که هیچ گاه تاخیر ندارد؛ ترس در چشمان مجیدی از لحظه فرود بوئینگ!؛ مربی دروازه بانان استقلال در شب شیرین کلین شیت شاگرداش آمادگی بدنی خود را هم به رخ کشید.

ترس در چشمان مجیدی از لحظه فرود بوئینگ

به گزارش ورزش، استقلال در حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر موفق شد شب گذشته با یک گل از سد سپاهان بگذرد؛ آبی ها با این پیروزی 20 امتیازی و موقتا راهی صدر شدند.

سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال در بازی با سپاهان بود؛ او که بازوبند کاپیتانی را هم به بازو داشت یک بار دیگر برای تیمش درخشید و با کلین شیت مقابل بهترین خط حمله لیگ، استقلال را به یک برد بزرگ رساند.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بانان استقلال هم در چنین شب شیرینی که قطعا خودش نیز بخشی از آن بود، آمادگی بدنی خود را یک بار دیگر به رخ کشید.

ترس در چشمان مجیدی از لحظه فرود بوئینگ

بعد از به ثمر رسیدن تک گل بازی توسط جعفر سلمانی و به صدا در آمدن سوت پایان بازی، فرهاد مجیدی هر آن انتظار فرود یک فروند بوئینگ را در چند میلی متری خود می کشید؛ فرودهایی  که مثل همیشه با کمترین تاخیر ممکن به مقصد رسیدند.

در حین همین فرودها، فرهاد مجیدی با وجود آمادگی قبلی به خاطر تکرر این حرکت که به نوعی با غلامپور عجین شده، با ترس در حال تماشای فرود مربی دروازه بانان تیمش است که به اندازه شاگردانش، آماده نشان می دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋