دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خطیر: به دادسرای عالی قضات شکایت می کنم

علی خطیر به رای صادره از سوی کمیته اخلاق اعتراض خواهد کرد. کمیته اخلاق برای اعتراض علی خطیر به رای صادره زمان تعیین کرده است.

خطیر: به دادسرای عالی قضات شکایت می‌کنم

به گزارش ورزش، علی خطیر که مدیریت در باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال را تجربه کرده است به تازگی در رایی که از سوی کمیته اخلاق صادر شد به مدت 5 سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده است. او هم چنین برای بازگشت به فوتبال باید 100 میلیون تومان به فدراسیون فوتبال به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند. 

علی خطیر که به تازگی در باشگاه ترکتور صاحب سمت شده است ضمن تلاش برای اعتراض به رای صادره از سوی کمیته اخلاق به کمیته استیناف قصد دارد از رییس کمیته اخلاق به به دادسرای عالی قضات هم شکایت کند. او در این باره می گوید: « من واقعیتش را نمی‌دانم، اما دلم می‌خواهد  آن‌ها با سند و مکتوب هر چه در مورد من دارند، به جامعه فوتبال ارائه بدهند، حداقل جامعه فوتبال بداند که این محرومیت، پرونده سازی یا رای عادلانه بوده است.»

معاون سابق باشگاه استقلال بر این عقیده است به دلیل صحبت های انتقادی از رییس فدراسیون فوتبال با چنین حکمی مواجه شده است. علی خطیر چند روز پیش از اینکه از سوی کمیته اخلاق به مدت 5 سال از حضور در فوتبال محروم شود از جامعه فوتبال به خاطر همراهی عزیزی خادم در مسیر انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عذرخواهی کرد و رییس فدراسیون فوتبال هم در پاسخ گفت خطیر از او در فدراسیون فوتبال پست طلب کرده بود اما او نمی تواند به کسی که دو تابعیتی است در فدراسیون فوتبال پست بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋