دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خبر تلخ؛ پاس در آستانه حذف از لیگ 2

خبر تلخ؛ پاس در آستانه حذف از لیگ 2

تیم پاس همدان که با هبه امتیاز تیم پاس تهران وارد بازی های لیگ برتر شد و اینروزها در لیگ 2 حضور دارد به بهانه مشکلات مالی برای بازی با تیم شاهین به بوشهر سفر نکرد.

به گزارش ورزش، این بازی قرار بود روز گذشته در بندرعامری برگزار شود اما تیم پاس به بهانه مشکلات مالی به بوشهر نرفت و طبیعتا باید نتیجه این بازی را 3-0 به سود تیم شاهین بندرعامری منظور کنیم. تیم پاس پیش از این بازی هم ارایه گر بازی خوبی در برابر حریفان نبود و هم اکنون در قعر جدول گروه ب دسته دوم به سر می برد. ضمن اینکه اگر پاس در یک بازی دیگر به بهانه مشکلات مالی حاضر نشود بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود. بر اساس آیین نامه هر تیمی به صورت متوالی یا متناوب در دو مسابقه حاضر نشود از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد. 

لیگ 2 در دو گروه چهارده تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود خواهند کرد و از جدول گروه ب پیداست پاس اصلا حال روز خوشی ندارد و حتی اگر به بهانه غیبت در دو مسابقه از جدول بازی ها کنار گذاشته نشود با این شرایط به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. 

پاس در شرایطی به چنین وضعیتی دچار شده که در زمان حضور در تهران قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. هم چنین آخرین تیمی که در فوتبال باشگاهی آسیا از فوتبال ایران قهرمان شده تیم پاس با مربیگری فیروز کریمی است. نتایج بازی ها گروه ب در هفته اخیر به همراه جدول بازی ها را مشاهده می کنید: 


دوشنبه ۲۲ آذر
 
ون پارس نقش جهان۲ - ۰اترک بجنورد
خلیج فارس بندرماهشهر۰ - ۰  فولاد نوین اهواز
گل ریحان البرز۰ - ۰ایمان سبز شیراز

سه‌شنبه ۲۳ آذر 

شاهین بندر عامری  3 - ۰پاس همدان
اسپاد تهران۰ - ۲شهرداری نوشهر
نود ارومیه۰ - ۰عقاب تهران

چهارشنبه ۲۴ آذر 

14:مس نوین کرمان - شهید قندی یزد

خبر تلخ؛ پاس در آستانه حذف از لیگ 2

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋