دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از بابانوئل قهرمانی CL و جام جهانی را می خواهم

دیبالا:؛ از بابانوئل قهرمانی CL و جام جهانی را می‌خواهم؛ پائولو دیبالا در یک مصاحبه جالب پیرامون مسائل مختلف حرف زده است.

از بابانوئل قهرمانی CL و جام جهانی را می‌خواهم

به گزارش ورزش، بعد از نمایش های درخشان پائولو دیبالا در ترکیب پالرمو بود که چشم چندین باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این ستاره آرژانتینی دوخته شد اما نهایتاً این یوونتوس بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و او را به خدمت گرفت. دیبالا به یک عضو کلیدی در یووه تبدیل شده و به نظر می‌رسد که حالا در آستانه تمدید قرارداد با این تیم هم قرار گرفته است.

پائولو دیبالا اکنون در مصاحبه ای پیرامون انتقال به یوونتوس در سال 2015 صحبت کرده است. ستاره آرژانتینی گفت: "آن دوره فوق العاده احساسی بود. در آن زمان تماس های زیادی وجود داشت، من در پالرمو خوب کار می کردم، اما وقتی ایجنتم به من گفت که یوونتوس با من تماس گرفته است، گفتم فقط به تماس آن‌ها پاسخ دهم و به تماس های دیگر جواب ندهم. این که یوونتوس به دنبال من بود احساس بسیار خوبی به شمار می‌آمد."

از بابانوئل قهرمانی CL و جام جهانی را می‌خواهم

آرزو قبل از آغاز سال 2022: "یک فهرست طولانی وجود دارد. در واقع چیزهای زیادی هست که شما می توانید آنها را درخواست کنید؛ برخی نزدیک تر و بعضی دورتر هستند. در سطح فوتبال من از بابانوئل قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را می خواهم. بدیهی است که قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی سال آینده نیز خارق العاده خواهد بود. رویاپردازی مجانی است و اگر بابانوئل این چیزها را برای ما بیاورد، خوشحال خواهیم شد."

پوشیدن شماره 10 یوونتوس: "همیشه باید تلاش بیشتری انجام بدهید. در واقع کاری که تا پیش از این انجام داده اید دیگر کافی نیست. همه ما می دانیم که پیراهن 10 نشان دهنده چه چیزی برای یوونتوس است، در تاریخ برخی از بازیکنان بزرگ آن را بر تن کرده اند.
 

از بابانوئل قهرمانی CL و جام جهانی را می‌خواهم

برای من این یک افتخار منحصر به فرد است زیرا باشگاه از من خواسته تا این شماره را بپوشم.  من پیش از این شماره 21 را داشتم، که هنوز در اینجا معنی زیادی دارد. من افتخار می کنم که آن را بپوشم، امیدوارم با این شماره چیزی تماشایی به همه هواداران بدهم."

بهترین گل برای یوونتوس: "من همیشه می‌گویم که گل بعدی بهترین است. با این حال فکر می‌کنم که آن گلی که در بازی 2-0 برابر اینتر در استادیوم آلیانز زدم، یکی از زیباترین آنها بود. حیف که در آن مسابقه هواداران حضور نداشتند."

از بابانوئل قهرمانی CL و جام جهانی را می‌خواهم

الگوی دوران کودکی: "ریکلمه و رونالدینیو الگوی من در دوران کودکی بودند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋