دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا به دنبال رهایی از شر دو ستاره در ژانویه

بارسا به دنبال رهایی از شر دو ستاره در ژانویه

فابریتزیو رومانو تایید کرد که بارسلونا تمام تلاش خود را برای فروش ساموئل اومتیتی و فیلیپ کوتینیو در ژانویه انجام خواهد داد.

به گزارش ورزش، بارسلونا این روزها شرایط بسیار سخت و دشواری را پشت سر می‌گذارد. آنها اخیراً از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و به لیگ اروپا سقوط کردند؛ اتفاقی که باور آن برای هواداران این تیم هنوز هم دشوار است. همچنین روند بارسا در لالیگا نیز امیدوارکننده نبوده و آنها با حضور در اواسط جدول دست و پنجه نرم می کنند.

همه اتفاقات تلخ رخ‌ داده در باشگاه بارسلونا طی فصول اخیر باعث شده که آنها به دنبال یک انقلاب در ترکیب خود باشند. در همین راستا گفته می‌شود که برخی بازیکنان در لیست فروش قرار گرفته اند که دو مورد از اصلی ترین آنها ساموئل اومتیتی و فیلیپ کوتینیو به حساب می‌آیند که طی فصول اخیر دائماً با مصدومیت و نیمکت نشینی کلنجار رفته اند.

بارسا به دنبال رهایی از شر دو ستاره در ژانویه

با این حال باشگاه بارسلونا کار آسانی برای فروش این دو ستاره پیش‌رو نخواهد داشت. اخیراً گفته شد که باشگاه بنفیکا مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن ساموئل امنیتی انجام داده اما حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، مدعی شده که در حال حاضر هیچ مذاکره ای بین دو باشگاه وجود ندارد. رومانو تاکید کرده که حقوق مدافع فرانسوی اصلی‌ترین مشکل در راه جدایی او محسوب می شود اما در عین حال بارسلونا امیدوار است در ژانویه راه حلی برای فروش او و البته فیلیپ کوتینیو پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋