دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به عملکردم در یونایتد افتخار می کنم

به عملکردم در یونایتد افتخار می‌کنم

داوید دخیا:؛ به عملکردم در یونایتد افتخار می‌کنم؛ داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی ابراز امیدواری کرد دوران حضور منچستریونایتد می بیند.

داوید دخیا و دین هندرسون فصل گذشته در رختکن منچستر یونایتد برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت مبارزه می کردند و سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ در شرایط چندان خوبی قرار نداشت. با این حال همه چیز در این شش ماه گذشته تغییر کرده و داوید دخیا دوباره به روزهای اوج بازگشته است. حالا این دروازه بان از شرایط فعلی ابراز رضایت کرده و مدعی شد اوضاع در یونایتد خوب است.

 

داوید دخیا گفت: مدت زیادی از زمان حضورم در یونایتد می گذرد، اما امیدوارم سال های بیشتر و البته جام های بیشتری در راه باشد. امیدوارم لحظات خوب زیادی پیش رو باشد. پس چه می توانم بگویم؟ من به کارهایی که برای این باشگاه انجام داده و بابت اینکه برای این نشان بازی کرده ام خیلی به خودم افتخار می کنم، زیرا این احساس شگفت انگیز است.

 

به عملکردم در یونایتد افتخار می‌کنم

 

من احساس می کنم شاید در یکی از بهترین مقاطع دوران حرفه ای خود هستم و حس بسیار خوبی دارم. شاید برخی فکر کنند چون سال های زیادی در فوتبال بوده ام سن زیادی دارم، اما من هنوز جوان هستم. من هنوز هر روز نکات جدیدی یاد گرفته و با 100 درصد توان در تمرینات حاضر می شوم.

 

من لحظات خوب و بدی اینجا داشته ام و شما باید خود را در هر شرایطی نشان دهید. من مدت زیادی است که در اولدترافورد حضور داشته و یکی از با تجربه ترین بازیکنان یونایتد هستم. احساس می‌کنم در لحظات دشوار باید حضورم را نشان دهم، ما با هم و یک تیم هستیم و من سعی می‌کنم به بازیکنان جوان کمک کنم و این کار ما را قوی‌تر می کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋