دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرزاد مجیدی: درباره بیانیه علیه استقلال حرفی ندارم

فرزاد مجیدی می‌گوید که برای استقلال هیچ شرطی نگذاشته و در هر پستی که لازم باشد فعالیت خواهد کرد.

فرزاد مجیدی: درباره بیانیه علیه استقلال حرفی ندارم

به گزارش ورزش، فرزاد مجیدی پس از برد استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم. برای کاری که باید انجام بدهیم تلاش می‌کنیم و مجموعه ای که تلاش می‌کند حاصل زحماتش را می‌گیرد‌. این بازی، بازی مهمی بود. برای تیم سپاهان احترام قائلم، تیم محترم و بزرگی است و مربی خیلی خوب و محترمی دارد و در ادامه راه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در واکنش به بیانیه چند باشگاه لیگ برتری برای سه بر صفر نشدن بازی گل گهر، گفت: اجازه بدهید من درباره مسائلی که به من مربوط است صحبت کنم. باشگاه مدیرعامل و مدیر حقوقی دارد. چیزی که واقعیت است مردم می‌دانند و حق میلیون ها نفر است و حق فردی نیست و برای یک مجموعه است. من خودم را در آن حیطه نمی‌بینم که صحبت کنم ولی در این مورد بخش مدیریتی و بخشی که در حیطه آنها است صحبت خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سرپرستی را بیشتر دوست دارد یا حضور در کادرفنی، توضیح داد: من در پست قبلی خیلی زحمت کشیدم و تلاش کردم و جا افتاده بودم ولی برای این مجموعه باشگاه استقلال و هواداران استقلال فرزاد مجیدی که هیچی، بزرگتر فرزاد مجیدی هم نه برایش شرطی دارم نه برایش دلیلی می‌خواهم و هر چیزی که باشگاه صلاح بداند من قبول می‌کنم چون خیلی ها آرزویش را دارند که در این مجموعه باشند. وقتی به من این موضوع را گفتند، من برای استقلال و هوادارنش نمی‌توانم شرط بگذارم و افتخار می‌کنم که در این مجموعه هستم در هر سمتی.

او در واکنش به انتقاداتی که پس از عدم نتیجه گیری تیم مطرح می‌شود، عنوان کرد: برای همه آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم و تنها چیزی که می‌گویم این است که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که هواداران میلیونی استقلال خوشحال بشوند و واقعا دلمان برایشان تنگ شده است. 

مجیدی در پایان با اشاره به عدم حضور هواداران در استادیوم‌ اظهار داشت: حیف است که بازی استقلال و سپاهان بدون هوادار باشد. جای هواداران استقلال واقعا خالی است و من شخصا دلم برایشان خیلی تنگ شده و امیدوارم تدابیری بیاندیشند که هر چه زودتر آنها بیایند. کار کردن یا آنها یک لذت دیگری دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋