دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امکانات داوری در یک کیسه پلاستیکی (عکس)

امکانات محدود داوران به شکلی غیر حرفه‌ای و در یک پلاستیک به آنها تحویل داده شده است.

به گزارش ورزش، صحبت در مورد مسائل داوری به رسم هفتگی تیم‌ها بدل شده و کمتر هفته‌ای در لیگ پیدا می‌شود که اعتراض و شکایت از داوران پس از پایان بازی‌ها وجود نداشته باشد. البته اعتراضات تیم‌ها و خواسته آنها مبنی بر ورود VAR و عادلانه‌تر شدن قضاوت‌ها بی‌راه نیست اما شاید بد نباشد به مشکلات داوران فوتبال ایران نیز پرداخته شود.

در شرایطی که در جهان فوتبال تکنولوژی با داوری آمیخته شده، داوران ایران گاها در سیستم‌های ارتباطی و صحبت با دیگر داوران به مشکل می‌خورند. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر تصاویری پخش شد که نشان داد مشکلات داوران بیش از این‌هاست؛ در این برنامه عکس‌هایی از نحوه تحویل دادن امکانات و البسه به داوران نشان داده شد که معلوم شد با داوران ایران برخوردی حرفه‌ای و درخور صورت نمی‌گیرد.

امکانات داوری در یک کیسه پلاستیکی (عکس)

در شرایطی که فصل سرما از راه رسیده داوران در یک اتفاق عجیب مشکل کیت آستین بلند دارند. همان لباس‌هایی که به داورها داده شده نیز در یک پلاستیک فریزر و با بی سلیقگی تمام به دست‌شان رسیده است.

رضا سخندان رییس دپارتمان داوری فدراسیون شب گذشته در برنامه فوتبال برتر در این خصوص توضیح داد: این یک سری اتفاقات است که توسط اسپانسر افتاده و هیچ جای دنیا این طور نیست اما اسپانسر گفته توان مالی من همین قدر است! البته من با آقای عزیزی خادم این را در میان گذاشتم و به هرحال هوا سرد می‌شود و باید لباس‌های آستین بلند به داوران بدهند.

در این میان بد نیست بدانیم کار اصلی بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها به فوتبال خلاصه می‌شود و تمرکز آنها روی مستطیل سبز است ولی با توجه به وضعیت دریافتی داوران، آنها مجبورند کار دیگری را به عنوان شغل خود انتخاب کنند و همین امر شاید باعث شود آمادگی و تمرکز آنها آن طور که باید نباشد و از طرفی حساسیت‌ها و هجمه‌های صورت گرفته کار تیم داوری را بیش از پیش سخت می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋