دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت ترابی و پهلوان به تمرینات گروهی

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر تیم پیکان را برگزار کرد و ترابی و پهلوان وینگرهای مصدوم این تیم نیز در تمرینات گروهی حاضر بودند.

به گزارش ورزش، سرخپوشان پایتخت آخرین تمرین پیش از بازی با تیم پیکان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. سرخپوشان پیش از شروع تمرین در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم برای این بازی را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و سپس در قالب سه گره به بازی مهیج آقا وسط روی آوردند. یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در کنار بازیکنان، در گروه‌های مختلف به بازی پرداختند و کری خوانی بازیکنان با کادر فنی فضای جالب توجهی را بوجود آورده بود.

بازگشت ترابی و پهلوان به تمرینات گروهی

در بخش بعدی تمرین، استارت‌های سرعتی در برنامه بود و مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند زیر نظر کادر فنی به نمایش در آمد.تمرین امروز قرمزپوشان یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز در بخش‌هایی از تمرینات گروهی شرکت کردند.

بازیکنان بعد از یک وقفه و استراحت کوتاهی، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا در اردوی شب قبل از بازی با تیم پیکان حاضر باشند.دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و پیکان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه دستگردی آغاز خواهد شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋