دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژستد، مثل یک پاسور والیبال (عکس)

کسی روی هوا حریف این مهاجم نیست؛ ژستد، مثل یک پاسور والیبال! (عکس)؛ مهاجم اهل بنین استقلال برای دومین بازی پیاپی پاس گل داد.

به گزارش ورزش، استقلال هفته گذشته با سه گل از سد پیکان گذشت تا بعد از پنج تساوی متوالی، بالاخره صاحب برد شود؛ یکی از اتفاقات مهم بازی با پیکان، درخشش رودی ژستد، مهاجم اهل بنین آبی ها بود.

مهاجم 192 سانتی متری استقلال در 14 نبردی که روی هوا با بازیکنان پیکان داشت، در 11 مورد سربلند بیرون آمد و در یکی از همین نبردها، طی پروازی بلند، ارسال کرنر مهدی پور را در دقیقه 31 با ضربه سر در دهانه دروازه برای سیاوش یزدانی کاشت، تا این بازیکن دروازه پیکان را باز کند.

ژستد، مثل یک پاسور والیبال (عکس)

فرهاد مجیدی که با وجود انتقادات اخیر، اصرار زیادی به استفاده از ژستد دارد، در بازی حساس امروز مقابل سپاهان هم این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد و در همان نیمه اول نتیجه اعتماد خود را با یک پاس گل دیگر از این بازیکن گرفت.

در شرایطی که حساسیت بالای بازی، کار دو تیم برای رسیدن به گل را سخت کرده بود، روی یک ارسال از مهدی پور، ژستد دوباره در نقش پاسور ظاهر شده و توپ را در حالتی نامتعادل و با تلاشی بسیار برای جعفر سلمانی ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن پس از یک کنترل خوب و با شوتی روی پا، گل اول را وارد دروازه سپاهان کند.

ژستد، مثل یک پاسور والیبال (عکس)

پرش مهاجم آبی ها در این صحنه خیلی زیبا بود و توپی را برای استقلالی ها زنده کرد که می رفت بدون دخالت هیچ بازیکنی از محوطه جریمه خارج شود؛ ژستد اما هر چه در توان داشت به بدن خود کش داد و به هر شکلی که بود با سر به توپ ضربه زد؛ ضربه ای که یک موقعیت عالی برای سلمانی ایجاد کرده و به پاس گل اول آبی ها تبدیل شد.

ژستد، مثل یک پاسور والیبال (عکس)

ژستد، مثل یک پاسور والیبال (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋